خانهاخبار
تصاویر شماتیک شیائومی میکس فولد 2 طراحی آن را نشان می‌دهد

تصاویر شماتیک شیائومی میکس فولد 2 طراحی آن را نشان می‌دهد

جدیدترین گوشی تاشو شیائومی ممکن است با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس و نمایشگر داخلی 8 اینچی عرضه شود.
۱۴۰۱/۲/۱۱

بازار گوشی‌های هوشمند در طی چند سال اخیر بسیار داغ شده است و برندهای زیادی مانند سامسونگ، هواوی، شیائومی گوشی‌های تاشو متنوعی را روانه بازار کرده‌اند. البته باید اشاره کرد که در بین برندهای ذکر شده، سامسونگ موفق شده است تا سلطه خود را بر بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت کند و با عرضه محصولاتی مانند گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 توجه طیف بیشتری از کاربران را به سوی خود جلب کند.

شیائومی نیز که یکی از بزرگترین برندهای چینی حوزه گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود با عرضه اولین گوشی تاشو خود موسوم به شیائومی می میکس فولد در سال 2021 وارد بازار گوشی‌های تاشو شد. در همین راستا، به نظر می‌رسد نسل دوم گوشی تاشو شیائومی در راه است و حالا براساس جدیدترین گزارش رسیده، تصاویری شماتیک از آن منتشر شده است که طراحی این گوشی تاشو را نشان می‌دهد.

image

براساس این گزارش که توسط یکی از اعضای اصلی وبسایت فناوری XDA-Developers منتشر شده است، تصاویر شماتیک شیائومی میکس فولد 2 به تازگی در اخرین بیلد رابط کاربری MIUI دیده شده است که پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر مشخص است، در پنل پشتی این گوشی تاشو ماژول دوربین مربعی‌شکل قرار گرفته است که با طراحی مستطیلی ماژول دوربین نسل قبلی تفاوت دارد. از آن سو، هیچگونه جزئیاتی از نمایشگر داخلی میکس فولد 2 در این تصاویر مشخص نیست و تنها میتوان نمایشگر خارجی حفره‌دار آن را مشاهده کرد.

image

image

شایان ذکر است که شناسه مدل شیائومی میکس فولد 2 در بیلد رابط کاربری MIUI برابر با Zizhan اعلام شده است. به علاوه، کدهای MIUI فاش کرده‌اند که گوشی تاشو شیائومی با شناسه مدل Zizhan از نمایشگر مشابه شیائومی می 10 (با شناسه مدل Umi) بهره می‌برد. در این راستا، می‌توان انتظار داشت که شیائومی میکس فولد 2 از نمایشگر سوپر امولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی و با پشتیبانی از محتوای HDR10+ برخوردار باشد.

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که شیائومی میکس فولد 2 از تراشه پرچمدار نسل بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس بهره خواهد برد. به علاوه، گوشی تاشو جدید شیائومی به احتمال زیاد به نمایشگر داخلی 8 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی مجهز خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)