خانهاخبار
عمر مفید باتری پیکسل واچ احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد

عمر مفید باتری پیکسل واچ احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد

این روزها خبرهای زیادی در مورد پیکسل واچ ؛ ساعت هوشمند در رسانه‌ها شنیده می‌شود و حالا نوبت به درز اطلاعات باتری آن رسیده است.
۱۴۰۱/۲/۱۱

از آن جا که ظرف چند روز اخیر اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند گوگل با نام Pixel Watch در رسانه‌ها منتشر شده و اخیرا نیز شاهد درز تصاویر گرفته شده از این محصول در یک رستوران بودیم، حالا می‌دانیم که رفته رفته به موعد رونمایی از این گجت هوشمند نزدیک می‌شویم.

در خبر جدیدی که به تازگی منتشر شده، شاهد افشای ظرفیت باتری پیکسل واچ هستیم. طبق اعلام وب سایت 9to5Google، این ساعت هوشمند میزبان باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. بر اساس اطلاعات درز پیدا کرده، Pixel Watch گوگل از بدنه‌ای با ضخامت ۱۴ میلیمتری برخوردار خواهد بود و این موضوع باعث شده تا فضای زیادی برای گنجاندن یک باتری با ظرفیت بالا در اختیار طراحان و توسعه دهندگان آن قرار گیرد.

البته هنوز مشخص نیست که مشخصات باتری یاد شده برای تمامی مدل‌ها در نظر گرفته شده یا خیر. اما دست کم می‌توان تا حدی با اطمینان گفت که سایز ۴۰ میلیمتری که تصویر آن در رسانه‌های خبری منتشر شد، میزبان باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

image

 

در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که سایز ۴۰ میلیمتری گلکسی واچ ۴ سامسونگ از باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی برخوردار بود که به گفته مسئولان، می‌تواند حدودا ۴۰ ساعت دوام آورد. البته در بررسی‌های وب سایت Android Central، دوام شارژ این محصول نهایتا به ۲۴ ساعت رسید. البته باید بدانید که عمر مفید باتری تا حد زیادی به عملکرد و نحوه استفاده شما بستگی دارد.

همچنین از سوی دیگر، شارژدهی باتری دستگاه به عوامل دیگری نیز وابسته بوده و بیشتر بودن میزان ظرفیت، دلیل بر عمر مفید باتری بیشتر نخواهد بود. البته با اطلاعات و مشخصاتی که از سیستم عامل Wear OS 3 به دست آورده‌ایم، می‌توان با اطمینان خاطر گفت که پیکسل واچ گوگل در مقایسه با گلکسی واچ ۴، شارژدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت.

یکی از منابع نزدیک و مطلع در مصاحبه با وب سایت 9to5Google به این موضوع اشاره کرده است که ساعت هوشمند پیکسل واچ از تکنولوژی ارتباطی سلولار بهره‌مند خواهد بود. به این ترتیب می‌توان گفت که محصول یاد شده، می‌تواند به صورت مستقل و بدون تکیه بر گوشی‌های هوشمند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی محدود به مدل‌های خاصی از این محصول خواهد بود، یا تمامی مدل‌ها از آن پشتیبانی خواهند کرد.

اخیرا پیش بینی شده بود که ساعت هوشمند Pixel Watch بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که از این نظر، با رقیب خود یعنی گلکسی واچ ۴ کلاسیک برابری می‌کند. این موضوع حاکی از آن است که گوگل قصد دارد تا رقابت داغ و هیجان انگیزی را با سامسونگ در حوزه ساعت‌های هوشمند آغاز کند.

احتمالا در تاریخ ۱۱ می سال جاری میلادی که رویداد I/O 2022 گوگل برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی از این محصول و ارائه اطلاعات بیشتر پیرامون آن خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)