خانهاخبار
DxOmark: عملکرد دوربین وان پلاس 10 پرو در حد پرچمداران حال حاضر نیست!

DxOmark: عملکرد دوربین وان پلاس 10 پرو در حد پرچمداران حال حاضر نیست!

دوربین‌های جدیدترین پرچمدار وان پلاس براساس تست‌های DxOmark عملکردی در حد پرچمدارانی قدیمی مانند شیائومی می 10 پرو و ویوو X60 پرو پلاس داشته است.
۱۴۰۱/۲/۱۰

در جدیدترین گزارش وبسایت DxOmark دوربین‌های وان پلاس 10 پرو مورد بررسی قرار گرفته است که به نظر می‌رسد هم راستای سایر نقدهای منتشر شده است. براساس تست‌های دوربین وان پلاس 10 پرو، جدیدترین پرچمدار این تولیدکننده چینی در زمینه دوربین مشکلاتی دارد که آن از رقابت با سایر پرچمداران حال حاضر بازار باز می‌دارد. در نتیجه، وان پلاس 10 پرو در رتبه 27 لیست جهانی گوشی‌های هوشمند DxOmark قرار گرفته است که از گوشی‌هایی مانند شیائومی می 10 پرو، می 11 پرو، ویوو X60 پرو پلاس و آیفون 12 پرو نیز عقب‌تر است در حالی که گوشی‌های ذکر شده همگی بیشتر از یک سال است که عرضه شده‌اند.  

image

 

از ایراداتی که وبسایت DxOmark به آن اشاره داشته است می‌توان رنگ‌پریدگی و بد نمایش دادن رنگ‌ها را نام برد که با هاله‌ای از رنگ صورتی در شرایط نوری کم همراه می‌شود. به علاوه، برخی از تصاویر ثبت شده توسط وان پلاس 10 پرو از مشکل حالت روح (Ghosting) رنج می‌برند که در آن نور بیش از حد بازتاب داده شده است. همچنین عملکرد لنز فوق عریض نیز چندان رضایت بخش نبوده است و حتی ویدئوهای ضبط شده در شرایط نوری خوب نیز با کمبود جزئیات مواجه هستند.

image

شایان ذکر است که البته دوربین وان پلاس 10 پرو موفق به ثبت نتایج خوبی نیز شده است. در این راستا، تحلیلگران وبسایت DxOmark اذعان داشته‌اند که دامنه پویایی در شرایط تصویربرداری داخل فضای بسته در حد عالی ظاهر شده است و جزئیات به خوبی در تصاویر ثبت می‌شوند. به علاوه، نویز تصاویر نیز بسیار کم است و دوربین تله‌فوتو نیز به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهد.

برای مشاهده تصاویر ثبت شده توسط وان پلاس 10 پرو به این لینک مراجعه فرمائید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)