خانهاخبار
بررسی بهترین سایت های فعال در زمینه تکنولوژی در سایت کی خوبه

بررسی بهترین سایت های فعال در زمینه تکنولوژی در سایت کی خوبه

همه افراد برای استفاده از خدمات، خرید کالا یا عملاً در هر زمینه ای به دنبال بهترین ها می گردند...
۱۴۰۱/۲/۱۰

image

 

همه افراد برای استفاده از خدمات، خرید کالا یا عملاً در هر زمینه ای به دنبال بهترین ها می گردند . یک دانش آموز برای شرکت در کلاس به دنبال بهترین معلم است. یک شخص برای خرید از فروشگاه های اینترنتی به دنبال بهترین و معتبرترین آن می باشد. یک فرد برای درمان مشکلات خود به دنبال بهترین پزشک است. یک فرد برای دفاع از خود در دادگاه به دنبال بهترین وکیل می گردد و....

 اما این بهترین ها را از کجا می توان پیدا کرد ؟

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

خوب و بد وجود سایت های متنوع در هر زمینه 

امروز با توجه به همه گیری اینترنت و فضای مجازی، اکثر افراد برای نشان دادن خدمات  و کسب وکار و فعالیت های خود سایت اینترنتی ایجاد کردند.  این مسئله هم جنبه مثبت دارد هم جنبه منفی. جنبه مثبت آن در این است که دسترسی به انواع مشاغل و خدمات بسیار راحت شده و تنها با صرف چند دقیقه زمان و گشتن در دنیای مجازی، می توان از این خدمات استفاده کرد .

اما نکته منفی آن این است که تعداد سایت های فعال در هر حوزه و زمینه بسیار زیاد بوده و پیدا کردن بهترین آن ها کار دشوار و سخت و زمانبری می شود. اما کی خوبه این مشکل را برطرف کرده و به کمک کاربران آمده است.

کی خوبه چگونه به کاربران کمک می کند؟

 سایت کی خوبه  یک سایت بسیار خوب در زمینه معرفی ده سایت برتر و فعال در هر حوزه می باشد. در کی خوبه می توانید هر زمینه ای که مد نظرتان است را جستجو کرده و بهترین های آن حوزه را پیدا کنید و از خدمات آن ها استفاده کنید.

 به عنوان مثال شخصی می خواهد کالایی را از فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین کند.  از بین انبوه فروشگاه اینترنتی ای که آن کالا را دارند، نمی داند کدامیک معتبرتر بوده و کالا  بهتری را عرضه می کند.  برای این منظور می تواند وارد سایت کی خوبه شده و حوزه موردنظر خود را جستجو کنید .

پس از آن کی خوبه یک محتوا در مقابل فرد قرار می دهد که در آن نام ده سایت برتر و فعال در آن حوزه آورده شده است . عملاً با این کار شما تاپ سایت های حوزه موردنظر خود را در دسترس دارید و از هرکدام که خواستید می توانید استفاده کنید.

 

بخش ویژه در کی خوبه

 نکته مثبت بعدی در سایت کی خوبه ، بخش نظرات کاربران است. در این بخش کاربران می توانند با یکدیگر تعامل داشته و تجربه های شخصی خود را به دیگران بگویند.  به عنوان مثال شخصی از فروشگاه اینترنتی یا یک سایت اینترنتی خدمات دریافت کرده و رضایت بسیار خوبی از عملکرد آن ها داشته است.  و یا برعکس از یک سایت که خدمات دریافت کرده و آن گونه که باید راضی نبوده است.

در قسمت نظرات کاربران هر فرد تجربه خودش را یادداشت می کند و هیچ گونه تبلیغی در این بخش به چشم نمی خورد . شما با مطالعه این بخش می توانید اطلاعات بسیار خوب و جزئی از خدمات و نوع عملکرد و نحوه فعالیت سایت ها کسب کنید.  اطلاعاتی که شاید در هیچ جایی دیگر درج نشده است و تنها زمانی که خود از آن سایت استفاده کنید متوجه آن می شوید.

شاید دوست داشته باشید بدانید بهترین سایت های فعال در زمینه تجهیزات منزل و ساختمان کدام اند.

نحوه رتبه بندی در کی خوبه به چه صورت است؟

 یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش می آید این است که کی خوبه فهرست موردنظر خود را چگونه رتبه بندی می کند؟  این رتبه بندی بر اساس چه معیار و هدفی می باشد ؟

باید بگوییم که فهرست نوشته شده برای هر حوزه در سایت کی خوبه براساس رتبه آن سایت در موتور جستجوی گوگل و همچنین نحوه عملکرد آن می باشد.   

 

جمع بندی

 یکی از اصلی ترین مشکلات افراد برای استفاده از خدمات سایت ها در هر حوزه، شناخت بهترین های آن می باشد . همه افراد به دنبال بهترین مرجع برای به انجام دادن خدمات و فعالیت های خود هستند.  به همین منظور کی خوبه (www.kikhobe.com)  این مشکل را برای کاربران برطرف ساخته و یک بستری را فراهم کرده تا در آن بتوان بهترین سایت های فعال و ایرانی در هر حوزه را شناسایی کرده و از خدمات آن ها استفاده کنید.

 شما می توانید حوزه موردنظر خود را در بخش جستجو ، سرچ کرده و پس از آن محتوای آماده شده پیرامون آن حوزه را مطالعه کنید.  در این محتوا اطلاعاتی در مورد سایت های فعال در آن حوزه، نام ده سایت برتر از شماره ده تا یک و همچنین توضیحات مختصری در مورد هر سایت درج شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نگین

۱۴۰۱/۲/۲۹
من اولین بار قصد خرید مبل رو داشتم با سایت کی خوبه آشنا شدم که نظرات افراد زیر اون پست نقد و بررسی خیلی تونست بهم کمک کنه انسانیت جکم میکنه به این کسب و کار ها کمک کنه و ازشون حمایت کنه ممنون واقعا