خانهاخبار
افشای اطلاعات دیگری از پیکسل واچ

افشای اطلاعات دیگری از پیکسل واچ

پس از فاش شدن عکس و تعداد نسخه‌های پیکسل واچ، امروز در گزارشی ظرفیت باتری و نوع اتصال این محصول نیز افشا شده است.
۱۴۰۱/۲/۱۰

انتشار گزارشات افشا شده در مورد گوگل پیکسل واچ که احتمالا در رویداد ماه آینده I/O گوگل معرفی شود، همچنان ادامه دارد. پیش‌تر نمونه اولیه‌ای از این ساعت هوشمند گوگل را در خبری که گفته بود این دستگاه به طور تصادفی بر روی میز یک رستوران جا مانده بود، دیدیم؛ اما صرفا خود دستگاه در آن محل بوده و خبری از جعبه یا شارژر آن نبوده است.

در خبری دیگر مشاهده کردیم که این ساعت جدید گوگل در سه نسخه مختلف تاییدیه بلوتوث گرفت. حال امروز شایعه جدیدی باعث شده اطلاعات دیگری از این محصول به دست آید. گفته شده که ظرفیت باتری گوگل پیکسل واچ ۳۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود. آیا زیاد است یا کم؟ بیایید باهم این موضوع را بررسی کنیم.

image

پیکسل واچی که در آن رستوران به طور تصادفی روی میز مشاهده شد، یک دستگاه ۴۰ میلی‌متری است، دقیقا به اندازه ساعت گلکسی واچ ۴ سامسونگ، با این تفاوت که ساعت سامسونگ دارای باتری کوچک‌تر ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی است. موضوعی که مطرح است، این است که مشخص نیست که پیکسل واچ در چند سایز عرضه خواهد شد. اگر فرض کنیم که مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر یا حتی سامسونگ باشد، می‌توان گفت که حداقل در دو سایز عرضه خواهد شد، اما ظرفیت فاش شده برای کدام مدل است؟ مشخص نیست.

به هر حال حداقل چیزی که می‌توان گفت، این است که پیکسل واچ خوشبختانه ظرفیت باتری کمی نخواهد داشت. اگر به اندازه‌های فاش شده این محصول هم دقت کنیم، می‌بینیم که چنین ظرفیت باتری بالایی در ساعت جدید گوگل، منطقی است.

مورد دیگری که در این اطلاعات فاش شده وجود دارد، این است که پیکسل واچ قرار است دارای اتصال شبکه موبایلی باشد. بنابراین به نظر می‌رسد در مورد ساعت‌های جدید گوگل خبرهای خوبی در راه باشد و گوگل با معرفی آن در رویداد I/O در ماه آینده، طرفداران این محصول را خوشحال کند.

یه نظر شما چه ویژگی‌های دیگری را در پیکسل واچ گوگل ممکن است شاهد باشیم و اینکه آیا این محصول می‌تواند رقیبی برای اپل واچ باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)