خانهاخبار
مشخصات فنی و رندرهای موتو E32 لو رفت

مشخصات فنی و رندرهای موتو E32 لو رفت

گوشی مقرون به صرفه موتورولا از نمایشگر 90 هرتزی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۲/۱۰

اوایل ماه جاری میلادی بود که مشخصات فنی و رندهای گوشی جدید موتورولا به نام موتو E32 لو رفت. در همین راستا، امروز مشخصات فنی و رندرهای این گوشی هوشمند منتشر شد که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

image

 

طبق این تصاویر رندری، در پنل پشتی موتو E32 ماژول دوربین کپسولی شکل قرار دارد که در آن سه دوربین و فلش LED جای گرفته است. پنل جلویی نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار است که حاشیه آن از طرفین بسیار کم است ولی حاشیه نمایشگر بخش پایینی مقداری زیاد است. در سمت راست بدنه نیز کلید فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور قرار دارد. از آن سو، در سمت چپ محفظه قرارگیری سیم‌کارت جای دارد. در بالا و پایین بدنه نیز به ترتیب شاهد جک 3.2 میلی‌متری هدفون و درگاه Type-C به همراه اسپیکر خواهیم بود.

image

از نظر مشخصات فنی، موتو E32 از نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه پایین‌رده Unisoc T606 است که به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. البته باید اشاره کرد که حافظه داخلی موتو E32 به لطف بهره‌گیری از کار حافظه تا 1 ترابایت قابل افزایش خواهد بود.

image

شایان ذکر است که منبع تغذیه موتو E32 باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است. در بخش دوربین، موتو E32 از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 8 مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات فنی موتو E32 می‌توان به اندروید 11 و وزن 184 گرمی اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)