خانهاخبار
ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو رسما معرفی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو رسما معرفی شد

جدیدترین ساعت هوشمند هواوی از قابلیت تست نوار قلب (ECG) بهره می‌برد و در دو اندازه عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۹

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 سال پیش میلادی به صورت رسمی رونمایی شد و حالا نوبت به پرمیوم آن موسوم به هواوی واچ GT 3 پرو شده است که به مانند هواوی واچ GT 2 پرو در یک نسخه سرامیکی و Design Porsche عرضه خواهد شد. البته نسخه 46 میلی‌متری آن از جنس تیتانیوم است.

image

بنابر اعلام رسمی، هواوی واچ GT 3 پرو در دو اندازه 43 میلی‌متری سرامیکی با نمایشگر امولد 1.32 اینچی و 46 میلی‌متری تیتانیومی با نمایشگر امولد 1.43 اینچی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، نسخه 46 میلی‌متری هواوی واچ GT 3 پرو با استفاده معمولی تا حدود 1 روز و در کاربری سنگین تا 7 روز دوام خواهد آورد. از آن سو، نسخه 43 میلی‌متری در کاربری معمولی 7 روز و کاربری سنگین 4 روز کاربر را همراهی خواهد آورد. همچنین سرعت شارژ هر دو نسخه نیز تا 30 درصد سریع‌تر شده است وقادر است تنها با ده دقیقه شارژ تا یک روز دوام بیاورد.

image

یکی از قابلیت‌های برجسته هواوی واچ GT 3 این است که کاربر می‌تواند تا عمق 30 متری آب با ساعت هوشمند خود کار کند بدون آن که آسیبی به آن وارد شود. شایان ذکر است که دیگر ساعت‌های موجود در بازار تنها برای شنا در آب کم عمق مناسب است و ساعت جدید هواوی را می‌توان یکی از معدود ساعت‌های هوشمند بازار دانست که در عمق 30 متری باز هم کارایی خود را حفظ خواهد کرد.

image

هواوی واچ GT 3 پرو به طور کلی از 100 حال ورزشی معمولی و 18 حالت ورزشی پیشرفته پشتیبانی می‌کند که البته باید اشاره کرد ساعت هواوی به طور اختصاصی به پرداش اطلاعات ورزش گلف می‌پردازد و به صورت پیش فرض از 300 حالت مخصوص گلف برخوردار است. دیگر قابلیت مهم هواوی واچ GT 3 پرو بهره‌گیری آن از تست نوار قلب یا ECG است که اطلاعات بیشتری از قلب کاربر را به ارمغان خواهد آورد. دیگر ویژگی‌های سلامتی هواوی واچ GT 3 پرو شامل پایشگر اکسیژن خون، دماسنج، حالت خواب و پایشگر استرس خواهد بود.

image

نرم‌افزار هواوی واچ GT 3 پرو سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2.0 است و همچنین این ساعت از قابلیت NFC نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید اشاره کرد که نسخه 46 میلی‌متری هواوی واچ GT 3 پرو با قیمت 380 دلاری عرضه خواهد شد و نسخه 43 میلی‌متری با برچسب قیمتی 455 دلاری به فروش خواهد رسید. مدل ویژه Porsche Design نیز قیمتی برابر با 710 دلار خواهد داشت. فروش رسمی هر سه نسخه هواوی واچ GT 3 پرو در تاریخ 5 مه مصادف با 15 اردیبشهت آغاز خواهد شد. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)