خانهاخبار
بهترین فروشگاه برای خرید باتری اورجینال

بهترین فروشگاه برای خرید باتری اورجینال

فروشگاه باتری اورجینال جزء بهترین و معتبر ترین فروشگاه های فروش باتری و ال سی دی اورجینال است که در زمینه گوشی موبایل و لوازم جانبی آن فعالیت میکند.
۱۴۰۱/۲/۸

فروشگاه باتری اورجینال جزء بهترین و معتبر ترین فروشگاه های فروش باتری و ال سی دی اورجینال است که در زمینه گوشی موبایل و لوازم جانبی آن فعالیت میکند.

رضایت مشتری برای باتری اورجینال بسیار حائز اهمیت است و تمام سعی خود را میکند که محصولات با کیفیت و مقرون به صرف به مشتری ارائه می دهد، همچنین در خدمات رسانی به شدت پیشتاز است که با تحویل اکسپرس و پشتیبانی بیست و چهار ساعته ممتاز میشود.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

باتری های تقویت شده

باتری های تقویت شده جز موضوعات جدید و قابل توجهی است که در بازار وجود دارد، این باتری ها با مشخصات و ویژگی های خود توانسته اند جایگاه خوبی میان سایر باتری ها پیدا کند چرا که از سلامت بیشتری برخوردار هستند و میتوانند عمر بیشتری نسبت به باتری های لیتیوم یونی قدیمی داشته باشند.

متأسفانه باتری های آیفون زود تر از گوشی های اندرویدی شارژ خالی میکنند اما میتوان با استفاده از پاوربانک یا خرید باتری تقویت شده اپل این مشکل را برطرف کنید.

image

 

اصل یا فیک بودن باتری

باتری یکی از مهمترین قطعات در ساختار گوشی موبایل است که میتواند غیراصل بودن آن برای گوشی مشکل ایجاد کند و باعث بروز خسارات جبران ناپذیر شود.

راه و روش های مختلفی برای تشخیص اصل یا فیک بودن باتری وجود دارد که با روش های ذکر شده میتوانید از نشانه های اصل بودن باتری مطلع شوید.

تفاوت نوشته های روی باتری

اولین نکته که بایستی به آن توجه کنید این است به روی باتری موبایل اورجینال اکثرا نوشته های انگلیسی درج میشود بنابراین وجود نوشته انگلیسی در سطح باتری نشان دهنده اصالت باتری است اما اگر باتری دارای نوشته های چینی یا شبیه این زبان باشد این بدین معناست که باتری های کپی است ، باتری های کپی همان باتری های فیک اما ماندگار هستن منتهی به دلیل عمر کم این نوع باتری تفاوت چندانی با باتری فیک ندارد.

تفاوت آیکون های هشدار

آیکون هایی که در تنه باتری ها استفاده میشود از متفاوت هستند به طوری که نوشته NFC روی برچسب باتری وجود دارد و همانطور که این نوشته روی باتری قرار دارد پس باید فلت NFC نیز قابل مشاهده باشد.

در باتری های سامسونگ وجود نوشته SAMSUNG بر روی سل باتری است که نشان دهنده اصل بودن کالا میباشد.

تفاوت کانکتور ها

قسمت کانکتور باتری موبایل، به خصوص باتری های سامسونگ، فرو رفته است و نباید از محل کانکت بیرون زدگی داشته باشد و برجسته باشد، باتری های کپی اکثرا دارای بیرون زدگی کانکتور منحنی هستند.

کانکتور باتری های اصل و های کپی بسیار شبیه به یک دیگر هستند و برای همین تشخیص در نگاه اول میتواند پیچیده به نظر برسد اما با دقت بیشتر میتوان برجستگی را یافت و از وضعیت محصول آگاه شد.

تفاوت وزن باتری

تفاوت جرمی در میان باتری های موجود در بازار اعم از اصل، فیک و های کپی وجود دارد که شما بایستی بدانید که وزن باتری اصل نسبت به باتری فیک بیشتر است و همینطوز وزن باتری های کپی نسبت به باتری کپی، پس سعی کنید حتما هنگام خرید باتری وزن آن را بسنجید و نسبت به جرم تقریبی آن دقیق باشید.

 

image

کی دنبال شارژر اورجینال میگرده ؟

 

شارژر فست

فست شارژ روشی جدیدی است که به تازگی برای گوشی های هوشمند ارائه شده که سرعت شارژ شدن گوشی را چند برابر می کند  و باعث میشود شارژ گوشی در مدت زمان کوتاه تری کامل شود.

از آنجایی که هیچ استانداردی برای شارژ سریع وجود ندارد، سازندگان راه‌های مختلفی برای شارژ سریع‌تر دستگاه ایجاد کرده‌اند. شرکت ها یا جریان را افزایش می دهند یا ولتاژ را تغییر می دهند تا انرژی پتانسیلی که به یک دستگاه می رود افزایش یابد.

image

انواع شارژر سریع (فست شارژ)

شارژ سریع کوالکام رایج ترین استاندارد شارژ سریع است زیرا بسیاری از شرکت ها از چیپست های کوالکام استفاده می کنند. Quick Charge 2 افزایش ولتاژ را در فواصل 5 ولت، 9 ولت و 12 ولت فراهم می کند.

Quick Charge 3 ولتاژ را از 3.2 ولت به 20 ولت افزایش داد. هر دو Quick Charge 2 و Quick 3 حداکثر توان 18 وات را ارائه می دهند.

 Quick Charge 4/4+آخرین نسخه کوالکام، آمپر موجود را افزایش می‌دهد و در عین حال محدوده ولتاژ را محدود می‌کند. شارژ سریع کوالکام را در دستگاه‌های ال‌جی، ریزر، شیائومی و غیره خواهید دید. بلکین و بسیاری دیگر، شارژرهایی با پشتیبانی از شارژ سریع ارائه می دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Kamran

۱۴۰۱/۲/۱۲
با بررسی که از سایت باتری اورجینال انجام دادم یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید باتری اصلی هستش.