خانهاخبار
اینستاگرام یک قابلیت کاربردی جدید را آزمایش می‌کند

اینستاگرام یک قابلیت کاربردی جدید را آزمایش می‌کند

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که در آن کاربر می‌تواند یک پست را در پروفایل خود پین کند.
۱۴۰۱/۲/۸

اینستاگرام ماه گذشته فیدهای مرتب شده براساس زمان را به این اپلیکیشن بازگرداند. اکنون این شبکه اجتماعی در حال تست یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به طور مکرر توسط کاربران درخواست شده است. در روزهای اخیر برخی کاربران گزارش داده‌اند که می‌توانند یک پست را به پروفایل خود پین کنند.

در حال حاضر چنین ویژگی برای استوری‌ها در دسترس است که البته می‌توان یک پست را هم در آن استوری نشان داد و استوری را پین کرد، اما تا به حال قالبیت پین کردن مستقیم پست‌ها وجود نداشته است. اما ظاهرا این ویژگی هم به زودی در دسترس قرار می‌گیرد زیرا یکی از نمایندگان شرکت متا به خبرگزاری TechCrunch گفته: «ما در حال آزمایش ویژگی جدیدی هستیم که به افراد امکان می‌دهد پست‌های دلخواه خود را طوری تنظیم کنند که در بالای همه پست‌ها قرار گیرد».

image

 

کار روی این قابلیت از طرف اینستاگرام مدتی است که ادمه دارد، در اواخر ژانویه امسال (بهمن ۱۴۰۰)، یکی از کاربران به نام Alessandro Paluzzi زمانی که وارد این اپلیکیشن شد متوجه این قابلیت شد و پس از آن توییت زد که: «اینستاگرام در حال تست قابلیت پین کردن پست‌ها در پروفایل کاربران است».

بنابراین اکنون تنها برای برخی از کاربران این قابلیت فعال است نه همگی آنها، زیرا فعلا این قابلیت در مرحله آزمایش قرار دارد. زمانی که این ویژگی برای همه کاربران عرضه شود، در واقع کاربران می‌توانند پست‌های قدیمی را که در پروفایل آنها خیلی پایین رفته با پین کردن، بیشتر در معرض دید قرار دهند، و در عین حال پست‌های جدید خود را هم تبلیغ کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)