خانهاخبار
جزئیات قیمت و نحوه عرضه ساعت پیکسل واچ لو رفت

جزئیات قیمت و نحوه عرضه ساعت پیکسل واچ لو رفت

جدیدترین ساعت هوشمند گوگل احتمالا در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۷

ساعت هوشمند مورد انتظار گوگل موسوم به پیکسل واچ برای مدت زیادی موضوع بحث بسیاری از اخبار و شایعات بوده است و در همین راستا احتمال دارد به زودی در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل رونمایی شود. به علاوه، چندی پیش تصاویری از نمونه اولیه این ساعت هوشمند توسط یکی از کاربران منتشر شد که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یکی از افشاگران برجسته جزئیات قیمتی و نحوه عرضه ساعت هوشمند پیکسل واچ را اعلام کرده است که خبر از عرضه محدود آن می‌دهد.

image

 

طبق گزارشی که Yogesh Brar به تازگی در دسترس کاربران قرار داده است، ساعت پیکسل واچ احتمالا با قیمتی بین 300 تا 400 دلار روانه بازار خواهد شد که آن را به عنوان رقیب مستقیم ساعت پرچمدار اپل یعنی اپل واچ سری 7 و گلکسی واج 4 کلاسیک بدل می‌سازد.

 این گزارش شایعات پیشین را که ابراز داشته‌اند قیمت پیکسل واچ قطعا بالاتر از یک دستبند سلامتی فیت بیت خواهد بود را تایید می‌کند. به علاوه، در گزارش این افشاگر ذکر شده است که پیکسل واچ ممکن است با عرضه محدود مواجه شود و به مانند سری گوشی‌های پیکسل برای بازارهای خاصی در دسترس قرار بگیرد.

image

 

شایان ذکر است در این گزارش اعلام شده که به احتمال زیاد سخت‌افزار پیکسل واچ با همکاری سامسونگ توسعه داده خواهد شد. در همین راستا، ممکن است جدیدترین پوشیدنی گوگل تراشه اسنپدراگون 4100 را کنار بگذارد و به تراشه‌های اگزینوس غول فناوری کره جنوبی مجهز شود. به علاوه، به احتمال زیاد ساعت پیکسل واچ در دو اندازه مختلف و چهار رنگ متفاوت روانه بازار شود و از سنسور تست نوار قلب ECG نیز بهره خواهد برد. نرم‌افزار آن نیز مطابق انتظار نسخه جدید سیستم عامل WearOS 3.1 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)