خانهاخبار
ساعت هوشمند پوکو واچ و ایرفون بی‌سیم بادز پرو Genshin Impact Edition معرفی شدند

ساعت هوشمند پوکو واچ و ایرفون بی‌سیم بادز پرو Genshin Impact Edition معرفی شدند

شرکت پوکو در امروز به معرفی گوشی جدید خود یا همان پوکو F4 GT پرداخته و در کنار آن، از نخستین ساعت هوشمند خود به نام پوکو واچ و همچنین یک ایرفون بی‌سیم به نام پوکو بادز پرو Genshin Impact Edition رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۲/۶

شرکت پوکو که از برند‌های زیر مجموعه شیائومی است؛ در رویداد امروز خود از گوشی پوکو F4 GT رونمایی کرد. در این رویداد، همچنین شاهد معرفی نخستین ساعت هوشمند این شرکت با نام پوکو واچ بودیم که در کنار جدیدترین ایرفون بی‌سیم آنها به نام پوکو بادز پرو Genshin Impact Edition، به بازار خواهد آمد.

image

 

ساعت هوشمند پوکو واچ، دارای نمایشگری مربعی شکل از نوع امولد و با اندازه ۱.۶ اینچ بوده که رزولوشن آن معادل ۳۲۰×۳۶۰ است. این ساعت، از جنس پلاستیک سبک ساخته شده و وزن آن تنها به ۳۱ گرم می‌رسد. از جمله ویژگی‌های اصلی ساعت هوشمند پوکو واچ، می‌شود به سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون و قابلیت ردیابی بیش از ۱۰۰ نوع ورزش متفاوت اشاره کرد.

این ساعت هوشمند دارای GPS داخلی بوده و تا عمق ۵۰ متری نیز در برابر نفوذ آب مقاوم است. به ادعای پوکو، عمر باتری این ساعت به حدودا ۱۴ روز خواهد رسید. ساعت هوشمند اوپو واچ از روز ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) روانه بازار شده و توسط فروشگاه‌های آنلاین شناخته شده‌ای چون آمازون و علی اکسپرس، با قیمت ۷۹ یورو به فروش خواهد رسید.

image

 

بگذارید به سراغ ایرفون‌های بی‌سیم جدید این شرکت یا همان پوکپ بادز پرو Genshin Impact Edition برویم. این ایرفون‌ها در همکاری با بازی معروف Genshin Impact ساخته شده‌اند و از طراحی خاصی با رنگ‌های قرمز و طلایی بهره می‌برند. طرح یک شبدر چهارپر نیز بر روی کیس و هر از ایرفون‌ها به چشم می‌خورد.

این ایرفون‌ها بلوتوث نسخه 5.2 را به همراه داشته و امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را نیز دارند. پوکو بادز پرو Genshin Impact Edition دارای سیستم نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط بوده که به ادعای شرکت پوکو، توان کاهش صدای اطراف کاربر به میزان ۳۵ دسیبل را دارد.

 

به گفته پوکو، عمر باتری این ایرفون‌ها به همراه کیس، به ۲۸ ساعت رسیده و شارژ آنها نیز توسط یک پورت USB-C و یا شارژ بی‌سیم انجام می‌شود. قیمت این ایرفون‌ها معادل ۶۹ یورو بوده و فروش آنها نیز از روز ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) به طور رسمی آغاز می‌شود.

درباره محصولات جدید برند پوکو که در امروز شاهد معرفی آنها بودیم چه می‌اندیشید؟ آیا از قیمت و امکانات نخستین ساعت هوشمند این شرکت راضی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)