خانهاخبار
شیائومی میکس فولد 2 با نمایشگر 2K با نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه خواهد شد

شیائومی میکس فولد 2 با نمایشگر 2K با نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه خواهد شد

جدیدترین نسل گوشی‌ تاشو شیائومی از نمایشگر بهتری در مقایسه با گوشی قبلی برخوردار خواهد بود.
۱۴۰۱/۲/۶

سال گذشته، شیائومی با عرضه اولین گوشی تاشو خود موسوم به شیائومی میکس فولد رسما وارد بازار گوشی‌های تاشو شد و رقابت‌ها در این حوزه بیشتر از قبل شد. در همین راستا، به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قرار است به زودی نسل دوم گوشی تاشو خود را روانه بازار کند که به احتمال زیاد شیائومی میکس فولد 2 نام خواهد داشت. البته هنوز شیائومی هیچ اشاره‌ای به عرضه گوش تاشو جدید خود نداشته است ولی شایعات بسیاری به گوش رسیده است که بخشی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده‌اند. حالا امروز گزارشی از طرف افشاگر برجسته Digital Chat Station در دسترس کاربران قرار گرفته است که مشخصات نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 را اعلام می‌کند.

image

 

براساس گزارش افشاگر چینی که در شبکه اجتماعی Webio به اشتراک گذاشته شده است، نمایشگر داخلی شیائومی میکس فولد 2 از رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد و به فناوری LTPO نیز مجهز خواهد بود. به علاوه، به احتمال زیاد نسبت نمایشگر به بدنه نیز به مانند شیائومی میکس فولد بالا خواهد بود که ظاهری زیبا به آن خواهد بخشید.

همچنین در این گزارش ذکر شده است که نرخ نوسازی هر دو نمایشگر داخلی و خارجی شیائومی میکس فولد 2 برابر با 120 هرتز خواهد بود که در مقایسه با نمایشگر 60 هرتزی شیائومی میکس فولد پیشرفت چشمگیری را شاهد خواهیم بود. نمایشگر خارجی نیز اندکی از یک طرف خمیده خواهد بود. شایان ذکر است که در گزارش Digital Chat Station نامی از شیائومی میکس فولد 2 نیست ولی مشخصات اعلام شده در این گزارش به طور مستقیم به گوشی تاشو جدید شیائومی اشاره دارند.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی احتمالی شیائومی میکس فولد 2 که در گزارش‌های قبلی ذکر شده است می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و بهره‌گیری از اندروید 12 اشاره کرد. به علاوه، منبع تغذیه این گوشی تاشو به احتمال زیاد باتری 5020 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین‌های شیائومی میکس فولد 2 نیز به احتمال زیاد شامل یک سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی آن نیز احتمالا سنسور 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)