خانهاخبار
کانفیگ و رندرهای جدید پوکو F4 GT لو رفت

کانفیگ و رندرهای جدید پوکو F4 GT لو رفت

جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی برای بازارهای جهانی 6 اردیبهشت رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۴

گوشی جدید قدرتمند برند زیر مجموعه شیائومی یعنی پوکو موسوم به پوکو F4 GT قرار است در تاریخ 26 آوریل مصادف با 6 اردیبهشت سال جاری رونمایی شود. به علاوه، گوشی جدید پوکو نسخه بازار جهانی گوشی ردمی K50 گیمینگ محسوب می‌شود. حالا در فاصله دو روز مانده به رونمایی رسمی گوشی پوکو F4 GT، گزارشی منتشر شده است که کانفیگ و رنگ‌بندی این گوشی هوشمند را لو داده است. در کنار این مشخصات فنی، تصاویر رندری جدیدی از پوکو F4 GT منتشر شده است که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

image

 

براساس این گزارش، گوشی پوکو F4 GT در کانفیگ پایه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و نسخه قدرتمند رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین گوشی جدید پوکو در سه رنگ مشکی، زرد و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. از نظر مشخصات فنی، انتظار می‌رود پوکو F4 GT از مشخصات مشابه ردمی K50 گیمینگ بهره ببرد.

مشخصات فنی احتمالی پوکو F4 GT

گوشی پوکو F4 GT از نمایشگر 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است که میزبان دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، محافظت از این نمایشگر بر عهده گوریلا گلس ویکتوس است. در پنل پشتی پوکو F4 GT دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد.

image

 

قلب تپنده پوکو F4 GT تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک قرار دارد که از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است. نرم‌افزار احتمالی گوشی پوکو نیز اندورید 12 برپایه رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی پوکو F4 GT می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که در کنار رونمایی از پوکو F4 GT، اولین ساعت هوشمند این برند موسوم به پوکو واچ و ایربادز پوکو بادز پرو نسخه Genshin Impact نیز معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)