خانهاخبار
طراحی ساعت هوشمند پیکسل واچ در طی اتفاقی عجیب لو رفت!

طراحی ساعت هوشمند پیکسل واچ در طی اتفاقی عجیب لو رفت!

به تازگی تصاویری واقعی منتسب به ساعت هوشمند گوگل از طرف کاربری ناشناس منتشر شده است که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۲/۴

همانطور که قبلا نیز رسما اعلام شده بود، غول فناوری آمریکایی یعنی گوگل قرار است در ماه خرداد سال جاری رویداد I/O 2022 را برگزار کند. در همین راستا، انتظار می‌رود در طی این رویداد از جدیدترین محصولات سخت‌افزاری گوگل شامل گوشی میان‌رده پیکسل 6a و اولین ساعت هوشمند این شرکت موسوم به پیکسل واچ رونمایی شود. به علاوه، گزارش‌های قبلی نیز برخی از مشخصات فنی و طراحی ساعت پیکسل واچ را فاش ساخته بودند. حالا گزارشی از طرف وبسایت فناوری Android Central در دسترس قرار گرفته است که تصاویر واقعی و طراحی ساعت هوشمند گوگل را نشان می‌دهد.

image

 

براساس این گزارش، یک کاربر ناشناس ساعت هوشمند پیکسل واچ را در رستورانی در انگلستان پیدا کرده است که به نظر جا گذاشته شده بود. این منبع ناشناخته همچنین ادعا می‌کند که این ساعت هوشمند به احتمال زیاد یک مدل اولیه برای آزمایش‌‌های داخلی گروه توسعه‌دهنده پیکسل است. شایان ذکر است که طراحی پیکسل واچ موجود در این تصاویر بسیار به طراحی دیده شده در رندرهای قبلی شباهت دارد. در همین راستا، پیکسل واچ طراحی ساده‌ای دارد و از حاشیه نمایشگر بسیار کمی بهره می‌برد. این گزارش همچنین اذعان دارد ظاهرا بخش پشتی پیکسل واچ  فلزی باشد ولی توسط شیشه پوشانده شده باشد.

image

 

در کنار خود ساعت پیکسل واچ، بندهای سلیکونی آبی رنگ این ساعت هوشمند نیز در این تصاویر ثبت شده است که نشان می‌دهد شاید بندهای ساعت هوشمند گوگل توسط کاربر قابل تعویض نباشد. البته باید اشاره کرد که به احتمال زیاد بندهای ساعت پیکسل واچ در رنگ‌های بیشتری عرضه شود تا دست کاربر برای انتخاب باز گذاشته شود. شارژ دستگاه نیز احتمالا از طریق اتصال شارژر به پشت دستگاه انجام خواهد شد و به نظر از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته در این گزارش ذکر شده است که هیچ شارژری همراه با ساعت پیکسل واچ دیده نشده است.

image

 

کاربری که موفق به پیدا کردن ساعت پیکسل واچ شده بود توانست ساعت را روشن کند ولی تنها با صفحه بوت روبرو شده که نشانگر نصب نبودن سیستم عامل پیش‌فرض روی ساعت هوشمند است. در همین راستا، برخی از شایعات قبلی اعلام کرده‌اند که ساعت پیکسل واچ به احتمال زیاد با سیستم عامل Wear OS 3.1 عرضه خواهد شد که توسط گوگل با همکاری سامسونگ توسعه داده شده است.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که در بسته‌بندی ساعت پیکسل واچ اشاره شده بود این ساعت هنوز توسط کمیسیون ارتباطات و صنایع کانادا تایید نشده است و حتی براساس قوانین اتحادیه اروپا نیز آزمایش و ثبت نشده است. به علاوه، در ادامه نیز به طور مشخص اشاره شده بود که این ساعت تنها برای آزمایش‌های داخلی است. در نتیجه، این احتمال وجود دارد تا این ساعت هوشمند با محصول نهایی گوگل تفاوت‌هایی داشته باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)