خانهاخبار
بروزرسانی جدید واتس‌اپ امکان اضافه کردن 32 کاربر به تماس صوتی را می‌دهد!

بروزرسانی جدید واتس‌اپ امکان اضافه کردن 32 کاربر به تماس صوتی را می‌دهد!

جدیدترین برزورسانی پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ ابتدا برای کاربران IOS عرضه شده است و سپس برای کاربران اندرویدی منتشر خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۳

واتس‌اپ که پیام‌رسان زیرمجموعه غول فناوری آمریکایی یعنی متا محسوب می‌شود در چند وقت اخیر برزوسانی‌های مختلفی دریافت کرده است که چندین قابلیت مختلف و کاربردی مورد علاقه کاربران را به آن اضافه کرده است. در همین راستا، واتس‌اپ تایید کرده است که ویژگی‌های جدیدی مانند افزایش حجم فایل برای به اشتراک‌گذاری، ایموجی‌های جدید و امکان پنهان کردن آخرین بازدید از برخی از مخاطبین خاص را به زودی برای این پیام‌سان خود فعال خواهد کرد.

حالا براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، واتس‌اپ بروزرسانی جدیدی را برای کاربران IOS عرضه کرده است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا 32 کاربر را به تماس صوتی خود اضافه کند. به علاوه، رابط کاربری این تماس‌های گروهی نیز تغییر خواهد کرد و برخی از بهینه‌سازی‌ها نیز بر روی آن پیاده‌سازی خواهد شد. همچنین نحوه نمایش کاربران حاضر در تماس صوتی نیز بهبود داشته است که تشخیص کاربران از هم را آسان خواهد داشت.

image

 

تا به امروز، تنها 8 کاربر می‌توانستند به طور همزمان در یک تماس صوتی حضور داشته باشند که به نوعی نقش این پیام‌رسان برای برگزاری جلسات گروهی و درس را محدود می‌ساخت. حالا اما به نظر می‌رسد واتس‌اپ می‌تواند نقش پررنگ تری در جلسات افراد مختلف ایفا کند.

در نهایت باید اشاره کرد که بروزرسانی جدید واتس‌اپ با حجم 109 مگابایتی و نسخه 22.8.80 برای IOS عرضه می‌شود و انتظار می‌رود این بروزرسانی در طی روزهای آتی با قابلیت‌های مشابه برای کاربران اندورید نیز منتشر شود. البته باید توجه نمود که قابلیت‌های ذکر شده در نسخه دسکتاپ واتس‌اپ فعال نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)