خانهاخبار
وان پلاس در حال آزمایش وان پلاس 10 با دو تراشه مختلف است

وان پلاس در حال آزمایش وان پلاس 10 با دو تراشه مختلف است

نسخه استاندارد سری وان پلاس 10 از شارژ 150 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۲/۳

وان پلاس به تازگی از جدیدترین گوشی خود برای بازار چین موسوم به وان پلاس Ace رونمایی کرده است که با نام وان پلاس 10R روانه بازار جهانی خواهد شد. در همین راستا، گزارشی جدید منتشر شده است که اذعان دارد نسخه استاندارد سری وان پلاس 10 یعنی وان پلاس 10 نیز در حال توسعه است.

در این گزارش که از طرف افشاگر برجسته، OnLeaks، منتشر شده است ذکر شده است وان پلاس 10 در حال حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد و بر پایه دو تراشه پرچمدار کوالکام و مدیاتک یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک و دایمنسیتی 9000 در حال آزمایش است. البته باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست کدام تراشه در محصول نهایی قرار خواهد گرفت و از آنجاییکه گوشی وان پلاس 10 هم اکنون در مرحله آزمایش است، به نظر می‌رسد عرضه آن به نیمه دوم سال میلادی جاری موکول خواهد شد.

image

تصویر پنل پشتی وان پلاس 10

در گزارش این افشاگر همچنین مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 10 نیز اعلام شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. به علاوه، وان پلاس 10 به مانند برادر بزرگ‌تر خود یعنی وان پلاس 10 پرو به فناوری LTPO 2.0 و نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر مجهز خواهد بود. شایان ذکر است که وان پلاس 10 احتمالا در دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. باتری این گوشی هوشمند برابر با 4800 میلی‌امپر ساعت خواهد بود که از شارژ فوق سریع 150 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

image

وان پلاس 10 پرو

نرم‌افزار وان پلاس 10 اندروید 12 برپایه رابط کاربری OxygenOS 12 خواهد بود و در بخش دوربین نیز، پرچمدار وان پلاس از دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. به مانند وان پلاس 10 پرو، دوربین‌های وان پلاس 10 توسط برند هسلبلاد توسعه داده خواهد شد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)