خانهاخبار
گوشی شیائومی CIVI 1S با تراشه اسنپدراگون +778G رسما رونمایی شد

گوشی شیائومی CIVI 1S با تراشه اسنپدراگون +778G رسما رونمایی شد

نسل جدید شیائومی CIVI با بهبودهایی در زمینه پردازنده و با قیمت مشابه آن معرفی شد.
۱۴۰۱/۲/۱

گوشی شیائومی CIVI سپتامبر سال گذشته میلادی با تمرکز ویژه بر دوربین سلفی و طراحی زیبا روانه بازار شد و حالا امروز نسل جدید این گوشی هوشمند با نام شیائومی CIVI 1S از راه رسیده است. البته باید اشاره کرد که شیائومی CIVI 1S در مقایسه با نسل قبلی خود تنها در زمینه تراشه و نرم‌افزار بهبود داشته است و باقی مشخصات فنی بدون تغییر مانده است.

براساس اعلام رسمی شیائومی، شیائومی CIVI 1S از نمایشگر حفره‌دار 6.55 اینچی اولد با نرح نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز است. در بخش دوربین، شیائومی CIVI 1S از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض با f/2.2 و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی برخوردار است.

image

 

قلب تپنده شیائومی CIVI 1S تراشه اسنپدراگون 778G+ است که در مقایسه با تراشه اسنپدراگون 778G شیائومی CIVI با فرکانس پردازنده 2.4 گیگاهرتزی کمی قوی‌تر شده است. در این راستا، فرکانس پردازنده شیائومی CIVI 1S به 2.5 گیگاهرتز رسیده است ولی پردازنده گرافیکی، تراشه مخصوص عکسبرداری و اتصالات آن مانند شیائومی CIVI خواهد بود.

یکی از نکات برجسته شیائومی CIVI 1S ابعاد آن است که با ضخامتی کمتر از 8 میلی‌متر و وزنی برابر 166 گرم یکی از گوشی‌های سبک بازار محسوب می‌شود. البته نبود درگاه کارت حافظه microSD و جک 3.5 میلی‌متری هدفون قربانی این ضخامت کم شده است و همچنان این دو درگاه پرکاربرد برای کاربران وجود ندارد.

image

 

نرم‌افزار شیائومی CIVI 1S اندروید 12 برپایه رابط کاربری MIUI 13 است. به علاوه، منبع تغذیه این گوشی میان‌رده باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 55 واتی است که متأسفانه به مانند سایر گوشی‌های جدید موجود در بازار بدون آداپتور شارژ عرضه خواهد شد. البته اگر خریداران شیائومی CIVI 1S در هنگام خرید درخواست آداپتور شارژ بدهند می‌توانند یک آداپتور را به رایگان دریافت کنند.از دیگر مشخصات فنی شیائومی CIVI 1S می‌توان به بلوتوث نسخه 5.2، وای‌فای 6، NFC، اسپیکرهای استریو دوگانه با پشتیبانی از دالبی اتمس و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که برچسب قیمتی شیائومی CIVI 1S مشابه نسل قبلی خود است و با قیمت 355 دلاری برای کانفیگ پایه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین دو کانفیگ دیگر این گوشی با دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایی با قیمت‌های 40 دلاری و 450 دلاری به فروش خواهد رسید. شایان ذکر است به نظر می‌رسد به مانند شیائومی CIVI فروش و عرضه شیائومی CIVI 1S نیز به بازار چین اختصاص خواهد داشت و روانه بازارهای جهانی نخواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۲/۲
هرچی از خدا آمد خوش‌آمد