خانهاخبار
مشخصات فنی و رندرهای موتو E32 به طور کامل لو رفت

مشخصات فنی و رندرهای موتو E32 به طور کامل لو رفت

جدیدترین گوشی مقرون به صرفه موتورولا از نمایشگر 6.55 اینچی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۱/۳۱

دیروز اولین تصاویر رسمی رندری جدیدترین گوشی ارزان‌قیمت موتورولا موسوم به موتو E32 منتشر شد که طراحی آن را به خوبی نشان می‌داد. به علاوه، به همراه این رندرها برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند نیز لو رفت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی کامل موتو E32 در دسترس کاربران قرار گرفته است و همچنین رندرهای جدیدی نیز از آن منتشر شده است.

image

 

براساس این گزارش، موتو E32 یک گوشی ارزان‌قیمت مقرون به صرفه خواهد بود که از تراشه پایین‌رده Unisoc T606 بهره می‌برد. شایان ذکر است که تراشه اشاره شده یکی از پرطرفدارترین سخت‌افزارها برای گوشی‌های ارزان‌قیمت است. همچنین در کنار این تراشه، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل افزایش قرار خواهد داشت. البته باید اشاره کرد که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند قلب تپنده موتو E32 تراشه مدیاتک هلیو G85 خواهد بود که در یک نسخه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در پنل جلویی موتو E32 نمایشگر حفره‌دار 6.55 اینچی ال‌سی‌دی قرار خواهد داشت که میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق جای دارد. موتو E32 همچنین از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 10 واتی تغذیه خواهد کرد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو E32 متأسفانه از اندروید 11 بهره خواهد برد در حالی که اکثر گوشی‌های موجود در بازار به اندروید 12 مجهز هستند. از دیگر جزئیات مربوط به گوشی ارزان‌قیمت موتورولا می‌توان به وزن 190 گرمی و قیمت 179 یورویی در بازار اروپا اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

بهنام

۱۴۰۱/۲/۱
قیمتش چند؟

بهنام

۱۴۰۱/۲/۱
قیمتش چند؟