خانهاخبار
نخستین بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

نخستین بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد

استودیوی سی دی پراجکت رد اخیرا اشاراتی به بازی Cyberpunk 2077 داشته است و ادعا کرده که نخستین بسته الحاقی این عنوان در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۲۸

به گفته مدیر عامل استودیوی سی دی پراجکت رد یا همان «آدام کیچینسکی»، نخستین بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. وی در جلسه امروز خود با سهام‌داران این استودیو، به این امر اشاره کرده و جزئیاتی در مورد روند توسعه این بسته الحاقی و همچنین خود بازی Cyberpunk 2077 را با آنها در میان گذاشته است. به گفته آقای «کیچینسکی»، سی دی پراجکت رد قصد ادامه پشتیبانی از این بازی را داشته و آن را کنار نخواهد گذاشت.

image

 

وی اشاره کرده که توسعه این بسته الحاقی، به عهده چند تیم خبره از اعضای این استودیوی بوده که پس از انتشار این عنوان و تلاش‌های این استودیو برای حل مشکلات بی‌شمار آن، شکل گرفته‌اند. او به جزئیات بیشتری درباره این بسته الحاقی اشاره نکرد؛ اما به نظر می‌رسد که قرار است با بسته الحاقی پرمحتوایی همانند آنچه برای بازی The Witcher 3 منتشر شد، باشیم.

آقای «کیچینسکی» درباره آینده فرنچایز سایبرپانک چنین می‌گوید:

«ما همچنان قصد پشتیبانی بیشتر و گسترش فرنچایز سایبرپانک را داریم و کار بر روی آن را ادامه خواهیم داد.»

image

 

آینده بازی Cyberpunk 2077 از لحاظ بسته‌های الحاقی، از زمان انتشار آپدیت 1.5 این بازی که بسیاری از مشکلات آن را حل کرده و نسخه نسل نهمی را نیز در دست کاربران کنسول‌ها قرار داد؛ در هاله‌ای از ابهام فرو رفته بود. البته کارگردان ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077 که «پاوِل ساسکو» نام دارد؛ چندی پیش گفته بود که مشکلات این بازی هنوز به طور کامل حل نشده است و پس از رفع آنها، کار روی بسته الحاقی آغاز می‌شود.

استودیوی سی دی پراجکت رد پیش‌تر ادعا کرده بود که بسته‌های الحاقی منتشر شده برای Cyberpunk 2077، بیشتر از بازی The Witcher 3 خواهد بود که دارای شانزده بسته الحاقی کاملا رایگان و دو بسته الحاقی داستانی بود که با هزینه حدودا ۲۰ دلار در دسترس کاربر قرار می‌گرفتند.

در طی این جلسه، سی دی پراجکت رد اعلام کرد که فروش بازی Cyberpunk 2077، از ۱۸ میلیون نسخه عبور کرده و بازی The Witcher 3 نیز حالا موفق به فروش بیش از ۴۰ میلیون نسخه شده است. این شرکت همچنین پایان کار روی موتور مخصوص مولتی پلیر رد انجین را اعلام کرد که قرار بود در بازی Cyberpunk 2077، شاهد به کار رفتن آن باشیم. این استودیو قصد دارد تا برای توسعه بازی The Witcher 4، از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 شرکت اپیک گیمز استفاده کند.

image

 

درباره آینده فرنچایز سایبرپانک چه می‌اندیشید؟ آیا این بازی را پس از انتشار آپدیت 1.5 و حل اکثر مشکلات آن تجربه کرده‌اید و یا پس از انتشار فاجعه بار آن، به طور کلی بی‌خیال خرید آن شده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)