خانهاخبار
اندروید 13 احتمالا تجربه بهتری از گمینگ را در اختیار کاربران قرار خواهد داد

اندروید 13 احتمالا تجربه بهتری از گمینگ را در اختیار کاربران قرار خواهد داد

بنابر گزارشی جدید، قابلیتی در اندروید 13 مشاهده شده است که می‌تواند سرعت بارگذاری (لودینگ) در بازی‌های مختلف را بهبود ببخشد.
۱۴۰۱/۱/۲۸

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، نسخه جدید و موردانتظار سیستم عامل محبوب اندروید یعنی اندروید 13 ممکن است  به قابلیت‌های قابل توجهی در زمینه گیمینگ مجهز شود که تجربه بازی کردن را تا حدود زیادی بهبود می‌بخشد. در همین راستا، به تازگی کد به خصوصی در نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 13 مشاهده شده است که به روشی جدید در GameManger API اشاره دارد. روش جدید مدیریت بازی اندروید 13 این امکان را به گوشی می‌دهد تا با اختصاص دادن توان بیشتری از پردازنده مرکزی به بازی‌ها زمان بارگذاری آن‌ها را کاهش دهد و همچنین قدرت عملکرد کلی گوشی در حین بازی را نیز افزایش دهد.

image

با بهره‌گیری از این روش جدید، بازی‌ها قادر خواهند بود تا استفاده از منابع سیستمی را متوقف کنند و یا بدون تاثیر باقی بگذارند. به علاوه، با این قابلیت توسعه‌دهندگان بازی‌ها می‌توانند میزان قدرت گرفته شده توسط پردازنده مرکزی را کنترل نمایند و حتی اختصاص سایر منابع سیستمی به پردازنده را نیز می‌توانند کاهش دهند تا بازی سریع‌تر و بهتر اجرا شود. از آنجایی که منابع لازم برای بارگذاری اغلب باعث کندی اجرای بازی می‌شود، روش جدید مدیریت بازی اندروید 13 تاثیر بسیار مثبتی بر تجربه کلی بازی می‌گذارد.

در نهایت، از دیگر قابلیت‌های احتمالی این روش می‌توان به بهبود کیفیت بصری و گرافیگی بازی‌ها با بهره‌گیری از سایه‌زنی قابل برنامه‌ریزی اشاره کرد که دست توسعه‌دهندگان را برای زیباتر کردن بازی‌ها باز می‌گذارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)