خانهاخبار
واتس اپ انجمن‌هایی را برای گرد هم آوردن گروه‌های مشترک معرفی کرد

واتس اپ انجمن‌هایی را برای گرد هم آوردن گروه‌های مشترک معرفی کرد

در روزهای اخیر خیلی زود به زود از اضافه شدن ویژگی جدید به واتس اپ می‌شنویم که نشان از عزم جزم این اپلیکیشن برای تبدیل شدن به رقیبی جدی با بقیه اپلیکیشن‌ها دارد.
۱۴۰۱/۱/۲۶

واتس اپ امروز برنامه‌های خود را برای معرفی انجمن‌ها، یک ویژگی برای گردآوری گروه‌های مشابه در یک جا اعلام کرد.

یک انجمن در واقع مجموعه‌ای از گروه‌هاست. کاربران می‌توانند با افزودن گروه‌هایی با موضوع مشابه، یک انجمن ایجاد کنند. سپس مدیران این انجمن‌ها می‌توانند گروه‌های درون آن را مدیریت کرده و به همه گروه‌ها پیام ارسال کنند. به این ترتیب مکالمات فردی مرتبط با آن گروه می‌تواند ادامه یابد و در عین حال اعلامیه‌هایی دریافت کند که بر همه گروه‌ها به طور همزمان تاثیر بگذارد. لازم به ذکر است که این انجمن‌ها هم مانند گروه‌های دیگر و چت‌ها دارای رمزگذاری سرتاسری هستند.

image

 

واتس اپ گفته است که بر خلاف سایر برنامه‌ها امکان جستجو و یافتن انجمن‌های جدید به این برنامه اضافه نخواهد شد. این شرکت همچنین در تلاش برای کاهش انتشار اطلاعات نادرست در گروه‌های اجتماعی، توانایی فوروارد کردن پیام‌ها را از پنج گروه فعلی به تنها یک گروه به صورت همزمان کاهش می‌دهد.

واتس اپ همچنین اعضا یا ادمین‌های انجمن‌ها را از فعالیت‌های غیرقانونی، خشونت‌آمیز، یا نفرت‌انگیز در انجمن منع می‌کند و در صورت اطلاع یافتن از این موضوع، آن گروه را منحل می‌کند.

این شرکت بهبودهایی را در نحوه کار گروه‌های فردی، صرف نظر از اینکه بخشی از یک انجمن هستند یا خیر، به برنامه خود اضافه خواهد کرد.

image

 

گروه‌ها اکنون می‌توانند برای پیام‌ها واکنش‌های ایموجی داشته باشند، بنابراین اعضا می‌توانند بدون ارسال ایموجی جداگانه به یک پیام خاص واکنش نشان دهند. ادمین‌ها می‌توانند پیام‌ها را در یک گروه حذف کنند، که پس از این اقدام آن پیام از دستگاه همه افراد حذف خواهد شد. اشتراک گذاری فایل با پشتیبانی از فایل‌های تا اندازه ۲ گیگابایت در حال ارتقا است. در نهایت هم باید گفت که تماس صوتی اکنون از حداکثر تا ۳۲ عضو پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های ذکر شده به مرور زمان به افراد در سراسر دنیا عرضه خواهد شد، لذا اگر مشاهده کردید که واتس اپ شما این ویژگی را ندارد، جای نگرانی نیست و پس از مدتی صبوری این ویژگی‌ها در دسترس شما هم قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)