خانهاخبار
مشخصات فنی گوگل پیکسل 6a لو رفت

مشخصات فنی گوگل پیکسل 6a لو رفت

جدیدترین میان‌رده گوگل با تراشه تنسور و دوربین 12.2 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۲۴

اوایل امروز بود که گزارشی مبنی بر قرارگیری جدیدترین گوشی میان‌رده گوگل موسوم به پیکسل 6a در لیست گواهی FCC منشتر شد و در همین راستا، انتظار می‌رود این گوشی میان‌رده به زودی رونمایی شود. حالا گزارشی دیگر از طرف یکی از افشاگران دنیای فناوری در دسترس کاربران قرار گرفته است که مشخصات فنی احتمالی گوگل پیکسل 6a را فاش کرده است.

براساس این گزارش، پیکسل 6a از نمایشگر اولد (OLED) فول اچ‌دی پلاس 6.62 اینچی بهره می‌برد که از نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، براساس رندرهایی که قبلا از این گوشی میان‌رده منتشر شده است نمایشگر پیکسل 6a حفره‌دار و میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی خواهد بود.

image

 

در پنل پشتی گوگل پیکسل 6a، دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی IMX363 و لنز فوق عریض IMX386 قرار خواهد داشت که طراحی مشابه نسخه استاندارد سری پیکسل 6 یعنی پیکسل 6 خواهد داشت. به علاوه، نرم‌افزار پیکسل 6a مطابق انتظار اندروید 12 خواهد بود.

قلب تپنده گوگل پیکسل 6a به مانند برادرهای بزرگ‌تر خود تراشه اختصاصی تنسور خواهد بود که همراه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی پیکسل 6a می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که در ماه مه سال جاری میلادی مصادف با بازه اردیبهشت خرداد، رویداد I/O گوگل برگزار خواهد شد که در انتظار می‌رود در طی آن، گوشی پیکسل 6a رونمایی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)