خانهاخبار
گوگل پیکسل 6a گواهی FCC را دریافت کرد و یک قدم به رونمایی نزدیک شد

گوگل پیکسل 6a گواهی FCC را دریافت کرد و یک قدم به رونمایی نزدیک شد

جدیدترین گوشی میان‌رده گوگل احتمالا تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۲۴

سال گذشته بود که گوگل از جدیدترین سری پرچمدار خود موسوم به سری پیکسل 6 شامل دو مدل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد باید منتظر معرفی و عرضه عضو سوم این سری باشیم که پیکسل 6a نام دارد و گوشی میان‌رده قدرتمند محسوب می‌شود.

در حالی که هنوز غول فناوری آمریکایی رسما زمان رونمایی دقیق گوشی میان‌رده خود را اعلام نکرده است، گزارشی جدید اذعان داشته است که پیکسل 6a احتمالا ماه بعد میلادی یعنی ماه مه (بازه اردیبهشت خرداد) معرفی خواهد شد چرا که این گوشی هوشمند به تازگی موفق به کسب گواهی FCC شده است. در همین راستا، به نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی پیکسل 6a در رویداد I/O گوگل باشیم که در تاریخ 11 مه مصادف با 21 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

image

رندر گوگل پیکسل 6a

سال گذشته نیز پیکسل 5a یک ماه قبل از رونمایی رسمی در گواهی FCC دیده شد و اگر زمان‌بندی گوگل نیز برای امسال بر همین منوال باشد پس زمان رونمایی رسمی گوشی جدید گوگل ماه بعد خواهد بود. همچنین در لیست گواهی FCC برخی از مشخصات فنی گوگل پیکسل 6a ذکر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از 5G با سرعت بالا اشاره کرد.

image

 

شایان ذکر است برخلاف اینکه پیکسل 5a تنها برای بازارهای آمریکا و ژاپن عرضه شد، می‌توان انتظار داشت که پیکسل 6a روانه بازارهای متنوعی شود و در دسترس کاربران بیشتری قرار بگیرد. از مشخصات فنی احتمالی پیکسل 6a که در شایعات قبلی ذکر شده است می‌توان به نمایشگر 6.2 اینچی اولد اشاره کرد که میزبان سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر خواهد بود. همچنین به احتمال زیاد پیکسل 6a از دوربین‌های مشابه نسل قبلی خود بهره خواهد برد ولی سخت‌افزار آن تراشه پرچمدار گوگل تنسور با قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)