خانهاخبار
اوپو از گوشی‌های F21 پرو و F21 پرو 5G رونمایی کرد

اوپو از گوشی‌های F21 پرو و F21 پرو 5G رونمایی کرد

شرکت اوپو به تازگی و در طی رویداد خود در کشور هند، از دو گوشی جدید با نام‌های اوپو F21 پرو و F21 پرو 5G رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۱/۲۴

شرکت اوپو به تازگی جدیدترین رویداد خود در کشور هند را به پایان رساند که در آن، شاهد معرفی دو گوشی جدید اوپو F21 پرو و F21 پرو 5G بودیم. البته لازم به ذکر است که این گوشی‌ها، در واقع نسخه‌های ری‌برند شده از مدل‌های اوپو رینو 7 و رینو 7 5G هستند.

image

 

هر دوی این گوشی‌ها، نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتزی را به همراه دارند. مدل معمولی این گوشی، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 استفاده کرده و در سوی دیگر، نسخه 5G دارای چیپست اسنپدراگون 695 است. این گوشی‌ها دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند که امکان افزایش آن به وسیله درگاه کارت‌های حافظه microSD نیز وجود دارد.

image

 

گوشی اوپو F21، در نسخه‌ای با بدنه پشتی از جنس فایبرگلس و چرم روانه بازار خواهد شد؛ اما بقیه مدل‌های این سری، دارای بدنه پشتی شیشه‌ای هستند. در پشت اوپو F21 پرو، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار یک لنز میکروسکوپی ۲ مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره جا گرفته‌اند؛ اما در نسخه 5G به جای دوربین میکروسکوپی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید روی گوشی قرار گرفته است.

دوربین سلفی این دو مدل نیز با یکدیگر تفاوت دارد. اوپو F21 پرو از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX709 بهره خواهد برد؛ اما اوپو F21 پرو 5G دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. هر دوی این گوشی‌ها دارای باتری‌های با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی خواهند کرد. اوپو F21 پرو و F21 پرو 5G به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری ColorOS 12 در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

image

 

فروش گوشی اوپو F21 پرو، از روز ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) آغاز شده و قیمت آن نیز معادل ۲۲٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۳۰۰ دلار) خواهد بود. در سوی دیگر، اوپو F21 پرو 5G کمی دیرتر روانه بازار شده و فروش آن از روز ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) و با قیمت ۲۶٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۳۵۵ دلار)، آغاز خواهد شد.

image

 

در کنار معرفی این گوشی‌های جدید، شرکت اوپو از نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم خود نیز رونمایی کرده که اوپو اِنکو ایر 2 پرو نام دارند. این ایرفون‌ها، دارای سیستم نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط بوده و از درایور‌های صوتی ۱۲.۴ میلی متری استفاده می‌کنند. قیمت ایرفون‌های بی‌سیم اوپو اِنکو ایر 2 پرو معادل ۳٫۴۹۹ روپیه هند (حدود ۴۶ دلار) خواهد بود و در آینده نزدیک، قرار است تا شاهد عرضه آنها به بازار باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)