خانهاخبار
اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس در بازه خرداد تیر از راه خواهد رسید

اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس در بازه خرداد تیر از راه خواهد رسید

جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام به احتمال زیاد تا دو ماه دیگر روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۲۰

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد نسل بعدی تراشه پرچمدار کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس زودتر از آن زمانی که انتظار می‌رفت عرضه شود. این خبر که توسط یک منبع ناشناس منتشر شده است اذعان دارد تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس در بازه زمانی خرداد تا تیر عرضه خواهد شد.

همچنین اولین گوشی‌های مجهز به این تراشه ابتدا در چین و بازه خرداد تیر در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت ولی نام هیچکدام از این گوشی‌های هوشمند فاش نشده است. در همین راستا، شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه گوشی پرمیوم سری وان پلاس 10 یعنی وان پلاس 10 الترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس روانه بازار خواهد شد. البته باید اشاره کرد که همچنین ممکن است این گوشی هوشمند به مانند وان پلاس 10 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و یا دایمنسیتی 9000 بهره ببرد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس بر پایه فرآیند 4 نانومتری TSMC توسعه داده خواهد شد و همچنین انتظار می‌رود از نظر عملکرد به مانند تراشه پرچمدار حال حاضر کوالکام باشد ولی فرکانس هسته‌های آن افزایش خواهد داشت. طبق شایعات قبلی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس به احتمال زیاد در بازه اردیبهشت خرداد معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)