خانهاخبار
توییتر رسما اعلام کرد در حال کار روی قابلیت ویرایش توییت‌ها است

توییتر رسما اعلام کرد در حال کار روی قابلیت ویرایش توییت‌ها است

امروز توییتر رسما اعلام کرده که در حال کار روی ویژگی ویرایش توییت‌هایش است و این ویژگی به زودی به صورت آزمایشی در اختیار حساب‌های آبی این برنامه قرار می‌گیرد.
۱۴۰۱/۱/۱۸

توییتر امروز اعلام کرده که از سال گذشته روی یک ویژگی «ویرایش توییت‌ها» در حال کار است و آزمایش این ویژگی در ماه‌های آتی با مشترکان توییتر آبی آغاز می‌شود.

در یک نمایش از این ویژگی در برنامه توییتر، نشان داده شده است که کاربران می‌توانند روی دکمه جزئیات یک توییت کلیک کنند تا گزینه «ویرایش توییت» را ببینند؛ در گزینه ویرایش توییت شما اختیاراتی شامل حذف توییت موجود، پین کردن آن به پروفایل، انتخاب اینکه چه کسانی می‌توانند پاسخ دهند، و حذف یا اضافه به لیست‌های موجود را می‌توانید داشته باشید.

متن حساب رسمی توییتری Twitter Comms به شرح زیر است:

همه در حال پرسش در مورد این ویژگی هستند...

بله ما از سال گذشته در حال کار روی یک ویژگی ویرایش هستیم!

اما ما این ایده را از یک نظرسنجی دریافت نکردیم (اشاره به نظرسنجی اخیر ایلان ماسک در مورد ویرایش توییت‌ها)

ما در ماه‌های آینده آزمایش این قابلیت را با حساب‌های کاربری آبی شروع خواهیم کرد تا متوجه شویم تا چه چیزهایی به خوبی کار می‌کند، چه چیزهایی درست کار نمی‌کند، و چه امکاناتی قابلیت اضافه شدن دارد.

image

در حال حاضر هیچ نوع جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد گزینه ویرایش، مدت زمان ویرایش توییت‌ها، یا وجود تاریخچه برای این ویرایش وجود ندارد و به نظر می‌رسد که توییتر توضیح در مورد موارد اینچنینی را به بعد موکول کرده است.

توییتر اولین بار در روز اول آوریل هفته گذشته به کار روی گزینه ویرایش توییت‌ها اشاره کرد. این شبکه اجتماعی در توییتی نوشت: «ما در حال کار روی دکمه ویرایش هستیم». اکثر مردم با توجه به تاریخ این توییت یعنی یکم آوریل و این واقعیت که سال‌هاست توییتر با توجه به درخواست مردم این قابلیت را عملی نکرده، آن را دروغ اول آوریل تلقی کردند. حال امروز توییتر رسما تایید کرد که در حال کار روی دکمه ویرایش است.

توییتر قصد دارد ویژگی ویرایش را با مشترکان Twitter Blue آزمایش کند. این دسته از مشترکان افرادی هستند که با پرداخت ۳ دلار در ماه از قابلیت‌های بیشتری نسبت به مشترکان عادی و رایگان توییتر بهره می‌برند.

آیا شما از کاربران توییتر هستید؟ به نظر شما ویژگی ویرایش توییت چقدر برایتان کاربردی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)