خانهاخبار
زمان برگزاری رویداد جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) رسما اعلام شد

زمان برگزاری رویداد جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) رسما اعلام شد

جدیدترین رویداد غول فناوری آمریکایی از تاریخ 16 تا 20 خرداد برگزار خواهد شد که در آن احتمالا شاهد رونمایی از IOS 16 خواهیم بود.
۱۴۰۱/۱/۱۷

اپل امروزرسما اعلام کرد که جدیدترین رویداد این شرکت موسوم به کنفرانس جهانی توسعه‌‌دهندگان (WWDC) در تاریخ 6 تا 10 ژوئن مصادف با 16 تا 20 خرداد برگزار خواهد شد. شایان ذکر است رویداد جهانی توسعه‌دهندگان 2022 اپل سی و سومین رویداد غول فناوری آمریکایی محسوب می‌شود که در آن انتظار می‌رود از جدیدترین نسخه‌ سیستم عامل‌های اپل رونمایی شود. به علاوه، این رویداد به مانند دیگر رویدادهای اپل در سال‌های اخیر به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و هیچ گردهمایی حضوری صورت نخواهد گرفت.

image

در حال حاضر به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تا با برگزاری جلسات توجیهی و کارگاهای عملی، توسعه‌دهندگان را بیشتر با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری پیش رو و قابلیت ‌آن‌ها آشنا کند. البته باید اشاره کرد که علی‌رغم برگزاری کاملا آنلاین این رویداد، اپل در روز ابتدایی کنفرانس یک جلسه ویژه با حضور تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان و دانشجویان در اپل پارک واقع در کالیفرنیا خواهد داشت که در آن موارد اصلی جدیدترین رویداد اپل ارائه خواهد شد.

همانطور که اشاره شد، انتظار می‌رود در این رویداد جدیدترین نسخه سیستم‌ عامل‌های اپل مانند IOS 16، iPadOS 16، WatchOS 9، macOS 13 و tvOS 16 رونمایی شوند. به علاوه، برخی از شایعات ابراز داشته‌اند که ممکن است تعدادی از محصولات سخت‌افزاری اپل مانند مک بوک ایر جدید و یا مک پرو نیز معرفی شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)