خانهاخبار
مینگ چی کو: عرضه ایرپادز پرو ۲ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲

مینگ چی کو: عرضه ایرپادز پرو ۲ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲

مینگ چی کو امروز در توییتی اعلام کرده که نسل دوم ایرپادز پرو در نیمه دوم امسال عرضه می‌شود.
۱۴۰۱/۱/۱۷

مینگ چی کو، افشاگر معتبر محصولات اپل، امروز در توییتی اظهار کرده که اپل قصد دارد نسل دوم ایرپادز پرو را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه کند. در حالی که از زمان عرضه نسل سوم ایرپاد‌های اپل در سال گذشته، نسل دوم این ایرپادها همچنان برای خرید در دسترس هستند، اما در مورد ایرپادز پرو ظاهرا داستان متفاوت است. کو گفته که اپل قصد دارد بعد از عرضه نسل بعدی ایرپادز پرو در اواخر امسال، فروش نسل اول آن را متوقف کند. اپل ایرپادز پرو را در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ معرفی کرد که این یعنی حدودا دو سال و نیم از عرضه آن می‌گذرد.

آقای کو همچنین گفته که تقاضا برای ایرپادهای نسل سوم به طور قابل توجهی کمتر از نسل دوم است، در نتیجه اپل سفارشات ایرپادهای نسل سوم خود را از تامین کنندگان، حداقل ۳۰ درصد برای سه ماهه دوم تا سوم سال جاری کاهش داده است.

این تحلیلگر معتبر پیش‌تر ادعا کرده بود که نسل دوم ایرپادز پرو دارای یک تراشه بیسیم است، که نسبت به تراشه H1 در ایرپادز پرو نسل اول، به طور چشم‌گیری ارتقا یافته است. این تراشه جدید، عملکردهای مرتبط با صدا، مانند حذف نویز فعال را تامین می‌کند و بهبود این فن‌آوری می‌تواند منجر به بهبود عمر باتری برای مدت زمان بیشتر به ازای هر بار شارژ شود. کو همچنین انتظار دارد که ایرپادز پرو جدید، از فرمت Lossless Audio نیز در اپل موزیک پشتیبانی کند.

image

مینگ چی کو قبلا ادعا کرده بود که کیس شارژ جدید ایرپادز پرو می‌تواند صدایی را منتشر کند، تا به کاربران کمک کند در صورت گم کردن، آن را پیدا کنند. این احتمال وجود دارد که کیس شارژ مدل جدید ایرپادز پرو نیز مانند کیس شارژ نسل سوم ایرپادز، دارای مقاومت در برابر آب باشد.

پیش‌تر Mark Gurman و Debby Wu از خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده بودند که اپل طراحی فشرده‌تری را برای ایرپادز پرو جدید تحت نظر دارد که می‌تواند به این معنی باشد که ساقه‌هایی که زیر این محصول قرار می‌گیرند، حذف شده باشد. برای درک بهتر این طراحی می‌توان گفت که احتمالا ایرپادز پرو جدید، شبیه به Beats Studio Buds اپل باشد که سال گذشته عرضه شد. آنها همچنین ادعا کرده‌اند که ایرپادز پرو نسل دوم، دارای حسگرهای حرکتی برای قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام در کنار اپل واچ خواهد بود.

اگر این طراحی در ایرپادز پرو محقق شود، این اولین بار است که اپل در ایرپادهای خود به طور کامل ساقه زیر آنها را حذف می‌کند و همچنین حسگرهای سلامتی را در این محصول پر فروش قرار می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)