خانهاخبار
تصاویر شماتیک آیفون 14 پرو مکس جزئیات بیشتری از طراحی پرچمدار نسل بعدی اپل نشان می‌دهد

تصاویر شماتیک آیفون 14 پرو مکس جزئیات بیشتری از طراحی پرچمدار نسل بعدی اپل نشان می‌دهد

سری پرچمدار نسل بعدی اپل با تغییرات زیادی در زمینه طراحی همراه خواهد بود.
۱۴۰۱/۱/۱۶

هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی و عرضه  سری پرچمدار نسل بعدی اپل یعنی سری آیفون 14 مانده است ولی از همین الان شایعات و اخبار زیادی پیرامون این سری پرچمدار منتشر شده است که بخشی از مشخصات فنی و طراحی آن را فاش ساخته است. در همین راستا، به نظر می‌رسد سری پرچمدار آیفون 14 با تغییرات زیادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، تصاویر شماتیکی از آیفون 14 پرو مکس منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند را به خوبی نشان می‌دهد. طبق این تصاویر، ناچ کپسولی آیفون 14 پرو مکس حدود 7.15 میلی‌متر و ناچ حفره آن نیز برابر با 5.59 میلی‌متر خواهد بود. همچنین همانطور که در تصویر شماتیک زیر مشخص است یک فاصله بین ناچ کپسولی و ناچ حفره وجود دارد.

image

 

شایان ذکر است که براساس شایعات قبلی، ناچ کپسولی و ناچ حفره سری آیفون 14 میزبان دوربین سلفی و سنسور فیس آیدی خواهد بود. به علاوه، حاشیه نمایشگر آیفون 14 پرو مکس حدود 1.95 میلی‌متر خواهد بود که در مقایسه با حاشیه نمایشگر 2.42 میلی‌متری آیفون 13 پرو مکس کاهش چشمگیری داشته است. در این راستا، نسبت نمایشگر به بدنه پرچمدار پرمیوم نسل بعدی اپل افزایش خواهد داشت.

image

 

از نظر ابعاد، آیفون 14 پرو مکس حدود 160.7 میلی‌متر طول خواهد داشت و عرض آن نیز به 78.53 میلی‌متر خواهد رسید. به علاوه، ضخامت آیفون 14 پرو مکس با محاسبه برآمدگی دوربین حدود 12.16 میلی‌متر است. قبلا نیز گزارش شده بود که ضخامت سری آیفون 14 به دلیل قرارگیری دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن به جای دوربین 12 مگاپیکسلی نسل قبلی افزایش خواهد یافت.

image

 

در نهایت، از مشخصات فنی آیفون 14 پرو مکس می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی و نمایشگر 6.1 اینچی برای نسخه پرو اشاره کرد. به علاوه، نسخه‌های پرو سری آیفون 14 احتمالا به تراشه A16 پرو مجهز خواهند بود در حالی که نسخه‌های استاندارد سری از تراشه A16 برخوردار خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرنام

۱۴۰۱/۱/۱۶
الان یه ناچ با یه دوربین شد تغییر زیاد؟??