خانهاخبار
تبلت پرچمدار آنر احتمالا در بازه اردیبهشت خرداد معرفی خواهد شد

تبلت پرچمدار آنر احتمالا در بازه اردیبهشت خرداد معرفی خواهد شد

تبلت نسل بعدی آنر به احتمال زیاد به نسخه تبلت تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۱۶

برنامه آنر برای رونمایی از محصولات خود در ماه مه میلادی مصادف با بازه زمانی اردیبهشت خرداد 1401 حاکی از آن است که این تولیدکننده قصد دارد در کنار یک سری لپتاپ جدید، از یک تبلت پرچمدار نیز رونمایی خواهد کرد.

بر طبق گزارش جدید از طرف یکی از افشاگران برجسته، تبلت پرچمدار آنر با تراشه قدرتمندی عرضه خواهد شد که آن را به یکی از قوی‌ترین تبلت‌های بازار بدل خواهد کرد. البته باید اشاره کرد که در این گزارش نام تراشه تبلت جدید آنر ذکر نشده است ولی به احتمال زیاد این تراشه نسخه قدرتمندتر تراشه دایمنسیتی 9000 با فرکانس پردازنده بالاتر خواهد بود که تنها برای تبلت‌ها و نوت‌بوک‌های کم مصرف عرضه خواهد شد و به گوشی‌های هوشمند راه نخواهد یافت.

image

شایان ذکر است که سال گذشته نیز آنر تبلت V7 را با مشخصات فنی مشابه و تراشه مخصوص تبلت دایمنسیتی کمپانیو 1300T رونمایی کرد. این تراشه بر پایه فرآیند 6 نانومتری TSMC توسعه داده شده است و از چهار هسته کورتکس A78 و چهار هسته کم مصرف کورتکس A55 بهره می‌برد.

image

آنر V7

در نهایت باید اشاره کرد که سری لپتاپ‌های آنر نسل جدید MagicBook نیز همراه با تبلت این تولیدکننده عرضه خواهد شد که به تراشه نسل دوازده اینتل و یا سری رایزن 6000 مجهز خواهد شد. در اخباری مشابه، هواوی نیز یک رویداد در ماه جاری میلادی برگزار خواهد کرد که در آن از لپتاپ جدید MateBook و هواوی بند 7 رونمایی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)