خانهاخبار
عرضه مک بوک ایر جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۲

عرضه مک بوک ایر جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۲

طبق گزارش‌ها مک بوک ایر جدید قرار است در نیمه دوم امسال عرضه شود.
۱۴۰۱/۱/۱۴

در گزارش جدید دیجی تایمز که امروز بر روی حوزه نوت‌بوک‌ها متمرکز بود، به طور خلاصه اشاره شده است که اپل قصد دارد یک مک بوک ایر جدید را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه کند که این گزارش مطابق با بازه زمانی اعلام شده توسط Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ در اوایل این ماه است.

خلاصه گزارش مذکور را در زیر می‌توان مشاهد کرد:

سری مک بوک‌های اپل دستگاه‌های رده بالایی هستند، اما می‌توانند به عنوان یک مدل نوت‌بوک تجاری نیز در نظر گرفته شوند، زیرا مورد علاقه بسیاری از شرکت‌ها و کارمندان اداری هستند. فروش بالای مک بوک پرو که در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شد، همچنان ادامه دارد که این گواهی بر محبوب بودن این دستگاه است. همچنین فروش این لپ‌تاپ محبوب اپل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ فراتر از حد انتظار بوده و پیش‌بینی می‌شود که با عرضه مک بوک ایر جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، شتاب این فروش حتی به بالاتر از قبل برسد.

image

مشاور معتبر صنعت نمایشگرها Ross Young هفته گذشته در توییتی گفته بود که مک بوک ایر جدید از صفحه نمایش ۱۳٫۶ اینچی بهره خواهد برد، که اندکی از مک بوک ایر فعلی با ۱۳٫۳ اینچ بزرگتر است.

در حالی که چندین منبع ادعا کرده‌اند که مک بوک ایر جدید دارای تراشه M2 با ۸ هسته CPU و گرافیک ۹ یا ۱۰ هسته‌ای خواهد بود، تحلیلگر معتبر اپل مینگ چی کو، انتظار دارد که این نوت‌بوک همچنان دارای تراشه M1 باشد. کو در اوایل ماه مارس اذعان کرده بود که مک بوک ایر جدید می‌تواند دارای یک تراشه اصلاح شده M1 باشد، او مشخص نکرده که منظور از این اصلاح دقیقا چه چیزی است اما می‌توان انتظار داشت که شاید اپل به هسته‌های گرافیکی این تراشه اضافه کند.

طبق گفته کو، مک بوک ایر جدید همچنین دارای طراحی متفاوت نسبت به مدل قبلی و تعداد گزینه‌های رنگ بیشتر خواهد بود که قرار است در اواخر سه ماهه دوم یا اوایل سه ماه سوم سال ۲۰۲۲ وارد تولید انبوه شود. برخلاف آخرین مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی، انتظار نمی‌رود که مک بوک ایر جدید دارای صفحه نمایش با پنل mini-LED و به طبع آن ویژگی پروموشن باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)