خانهاخبار
حجم باتری گلکسی واچ 5 برای نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری افزایش خواهد یافت

حجم باتری گلکسی واچ 5 برای نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری افزایش خواهد یافت

به نظر می‌رسد سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ با بهبودهای خوبی شامل باتری حجیم‌تر عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۱۲

سامسونگ نسخه 44 میلی‌متری ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 4 را با باتری حجیم‌تر در مقایسه با نسل قبلی عرضه کرد ولی نسخه 40 میلی‌متری این ساعت‌ها همچنان بدون تغییر ماند. حالا براساس جدیدترین گزارش از طرف یک گواهی در کره جنوبی، هر دو نسخه 40 و 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با باتری‌های حجیم‌تر روانه بازار خواهند شد. البته باید اشاره کرد که علی‌رغم بهبود بزرگ باتری گلکسی واچ 5 در مقایسه با نسل قبلی هنوز باتری بادوامی که در طول هفته کاربر را همراهی کند را برای ساعت‌های قدرتمند سامسونگ دور از ذهن باید دانست.

طبق این گواهی کره‌ای، نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با شناسه مدل EB-BR900ABY باتری 276 میلی‌امپر ساعتی خواهد داشت که در مقایسه با باتری 247 میلی‌امپر ساعتی نسل قبلی افزایش داشته است. از آن سو، منبع تغذیه نسخه 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 با شناسه مدل EB-BR910ABY باتری 397 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که حدود 36 میلی‌امپر ساعت در مقایسه با نسل قبلی افزایش داشته است.

image

باتری گلکسی واچ 5 نسخه 40 میلی‌متری

image

باتری گلکسی واچ 5 نسخه 44 میلی‌متری

شایان ذکر است که این گواهی مربوط به نسخه‌های استاندارد سری گلکسی واچ 5 است و هنوز نسخه دیگری مربوط به این ساعت هوشمند در لیست گواهی کره‌ای قرار نگرفته است. به طور کلی، عمر و دوام باتری بر پایه دو فاکتور مهم حجم و کم مصرفی سخت‌افزار است که تاثیر بزرگی در نحوه مصرف باتری می‌گذارد.

در همین راستا، سری گلکسی واچ 4 از تراشه 5 نانومتری و کم‌ مصرف اگزینوس W920 بهره می‌برد که در مقایسه با تراشه اگزینوس 9110 سری گلکسی واچ 3 و تراشه اسنپدراگون Wear 4100 برخی از ساعت‌های هوشمند کارآمدتر و کم‌مصرف‌تر است. در نتیجه، چندان نمی‌توان انتظار داشت که تراشه جدیدی همراه با سری گلکسی واچ 5 معرفی شود.

image

سری گلکسی واچ 4

از دیگر مشخصات احتمالی سری گلکسی واچ 5 می‌توان به قابلیت دماسنج اشاره کرد که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره شده بود. این قابلیت برای تشخیص دمای بدن و پیشگیری از حالت‌هایی مانند تب بالا بسیار کاربرد دارد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلگسی واچ 5 به احتمال بسیار زیاد در نیمه دوم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد و تا آن زمان قطعا اخبار زیادی درباره این سری ساعت هوشمند پرطرفدار به گوش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)