خانهاخبار
هواوی میت X3 احتمالا در پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

هواوی میت X3 احتمالا در پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

نسل جدید گوشی تاشو هواوی با مشخصات فنی قابل توجه به زودی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۱۲

شرکت هواوی جزو اولین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که گوشی تاشو روانه بازار کرده است و در حال حاضر نیز گوشی‌های مختلفی را در بازار دارد که به فروش می‌رسد. به علاوه، قبلا شایعه شده بود که  نسل سوم گوشی‌های تاشو هواوی موسوم به هواوی میت X3 به زودی معرفی خواهد شد و حالا امروز گزارشی منتشر شده است زمان معرفی احتمالی آن را اعلام می‌کند.

طبق این گزارش منتشر شده، گوشی تاشو هواوی میت X3 در پایان ماه جاری میلادی در چین معرفی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هواوی هنوز هیچ خبری درباره زمان رونمایی جدیدترین گوشی تاشو خود اعلام نکرده است. شایان ذکر است که گوشی تاشو هواوی قبلا نیز در لیست گواهی TENAA دیده شده بود و در همین راستا، رونمایی آن نزدیک به نظر می‌رسد.

image

هواوی میت X2

از مشخصات فنی هواوی میت X3 که در لیست گواهی TENAA ذکر شده است می‌توان به نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی اولد 90 هرتزی و نمایشگر داخلی تاشو 8 اینچی اولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی اشاره کرد. قلب تپنده هواوی میت X3 نیز احتمالا تراشه کایرین 9000 با پشتیبانی از شبکه 4G خواهد بود که به مانند سایر گوشی‌های هواوی هنوز خبری از پشتیبانی 5G به دلیل تحریم‌های ایالات متحده نیست.

در بخش دوربین، انتظار می‌رود هواوی میت X3 از دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بهره ببرد. در پنل جلویی، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی برعهده دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی میت X3 با سیستم عامل اختصاصی هواوی موسوم به HarmonyOS 2.0.1 عرضه خواهد شد. منبع تغذیه جدیدترین گوشی تاشو هواوی نیز باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 55 واتی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)