خانهاخبار
عکس جعبه گوشی گوگل پیکسل 6a به بیرون درز کرد

عکس جعبه گوشی گوگل پیکسل 6a به بیرون درز کرد

عکسی از جعبه گوشی مورد انتظار گوگل، پیکسل 6a به بیرون درز کرده که نشان از شباهت زیاد این گوشی به مدل Pixel 6 دارد.
۱۴۰۱/۱/۱۲

مطابق انتظارها شرکت گوگل، گوشی پیکسل 6a را قرار است در رویداد I/O خود که در ماه می امسال برگزار می‌شود، معرفی کند. این گوشی قرار است جایگزین گوشی مقرون به صرفه پیکسل 5a شود که گوگل سال گذشته عرضه کرد.

امروز یک منبع تایید نشده تصویری را که در زیر می‌بینید، منتشر کرده و ادعا می‌کند که این تصویر جعبه خرده فروشی گوگل پیکسل 6a را به تصویر می‌کشد و اگر این تصویر واقعا تصویر جعبه این گوشی باشد، به نظر می‌رسد که گوگل به دنبال یکپارچه سازی زبان طراحی در حوزه گوشی‌های هوشمند خود است، زیرا گوگل پیکسل 6a ظاهری کاملا شبیه به پیکسل 6 دارد و شباهتی به 5a یا 4a ندارد.

image

 

البته اگر گوگل در صدد انجام این پروژه باشد، نکته مثبتی برای گوشی‌هایش است تا یکدست شوند. ظاهر دوربین در پشت همچنان منحصر به فرد است و در واقع امضای گوگل روی محصولاتش است که باعث می‌شود افراد به سرعت این گوشی را تشخیص دهند. در کل گوشی‌های گوگل تا به امروز دارای قیمت مناسبی بوده‌اند در حالی باید اذعان کرد که دوربین این گوشی نسبت به قیمت آنها فراتر از حد انتظار و عملکرد آن در حد معقولی بوده است. حالا بیایید نگاهی به جعبه این گوشی جدید گوگل بیاندازیم:

از تصویر روی جعبه می‌توان دو سنسور دوربین و یک فلش LED، همچنین عدم وجود حسگر فوکوس خودکار لیزری و سوراخ میکروفون را تشخیص داد، که البته تمامی این موارد برای یک گوشی مقرون به صرفه چیزی غیر منتظره نیست.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که پیکسل 6a دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی از نوع OLED، یک جفت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. طبق گزارشات گوشی مقرون به صرفه جدید گوگل دیگر مانند مدل قبلی خود یعنی پیکسل 5a، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نخواهد داشت، که البته تعجب‌آور نیست که گوگل طبق سنتی که برندهای دیگر هم در پیش گرفته‌اند، این تصمیم را گرفته باشد.

به نظر شما مشخصات ذکر شده برای گوشی مقرون به صرفه گوگل، کاملا قانع کننده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)