خانهاخبار
macOS Monterey 12.3.1‌ منتشر شد

macOS Monterey 12.3.1‌ منتشر شد

اپل امروز در کنار iOS 15.4.1، سیستم عامل مک‌های خود را هم با برخی ویژگی‌ها به روزرسانی کرده است.
۱۴۰۱/۱/۱۲

اپل امروز macOS Monterey 12.3.1 را منتشر کرد، این آپدیت، یک بروزرسانی کوچک برای نسخه 12.3 است که دو هفته پیش عرضه شد و ویژگی یونیورسال کنترل را به ارمغان آورد.

طبق نوشته‌های مندرج در متن این بروزرسانی، macOS Monterey 12.3.1 راه حلی را ارائه می‌دهد، برای مشکلی که باعث می‌شود اتصال کنترل کننده‌های دارای بلوتوث مانند کنترلرهای بازی، پس از پخش صدا از طریق برخی از هدفون‌های بیتس، قطع شود. همچنین اشکالی را برطرف می‌کند که می‌تواند باعث شود نمایشگرهای خارجی از طریق پورت USB-C یا Thunderbolt هنگام اتصال به مک مینی ۲۰۱۸ به عنوان نمایشگر ثانویه، روشن نشوند.

image

آپدیت جدید macOS دو آسیب پذیری دیگر را هم برطرف می‌کند؛ یکی مشکل AppleAVD که می‌تواند به برنامه اجازه دهد کد دلخواه را با امتیازات هسته اجرا ‌کند، و دیگری مشکل درایور گرافیک اینتل که به برنامه اجازه می‌دهد حافظه هسته را بخواند.

اپل می‌گوید که ممکن است به طور فعال این ایرادها مورد سو استفاده قرار گرفته باشند، بنابراین بهتر است که همه کاربران در اسرع وقت این بروزرسانی را انجام دهند.

اپل امروز در کنار macOS Moneterey 12.3.1 سیستم عامل iOS 15.4.1 و iPad OS 15.4.1‌، همچنین tvOS و HomePod 15.4.1 و Watch OS 8.5.1 را نیز عرضه کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)