خانهاخبار
واتس اپ در حال بهبود رابط کاربری پیام‌های صوتی خود است

واتس اپ در حال بهبود رابط کاربری پیام‌های صوتی خود است

واتس اپ اعلام کرده که تغییراتی اساسی را قرار است در رابط کاربری پیام‌های صوتی خود اعمال کند، که استفاده از آن را بسیار راحت‌تر می‌کند.
۱۴۰۱/۱/۱۱

امروز واتس اپ اعلام کرده که در حال کار برای ایجاد برخی پیشرفت‌های بزرگ، در نحوه مدیریت پیام‌های صوتی است. دلیل اینکه واتس اپ سعی دارد روی پیام‌های صوتی تمرکز کند این است که این شرکت به تازگی اعلام کرده که روزانه تعداد ۷ میلیارد پیام صوتی در واتس اپ ارسال می‌شود، که رقم بزرگی است.

این تغییرات هرچند دیر، اما باز خبر خوشی است که در حال اعمال در این اپلیکیشن پرکاربرد است. همانطور که قبلا هم در مورد این ویژگی‌ها صحبت شده، قرار است واتس اپ این امکان را فراهم کند که هنگام خارج شدن از چتی که در آن پیام صوتی را پخش کرده‌اید، پخش این پیام صوتی متوقف نشود و بتوانید در پنجره‌ای که بالا باز شده آن را کنترل کنید، دقیقا مانند تلگرام که مدت‌هاست این ویژگی را در خود دارد. همچنین شما قادر خواهید بود که در یک حالت پیش نمایش، قبل از ارسال پیام صوتی خود، آن را گوش داده و اگر خواستید سپس ارسال کنید.

خوش‌آیندترینِ این ویژگی‌ها احتمالا پخش پیام صوتی خارج از چت است، زیرا به این شکل دیگر می‌توانید چند کار را انجام دهید یا پیام‌های دیگر را هم بخوانید و به آنها پاسخ دهید. ویژگی دیگری که قرار است ارائه شود امکان گوش دادن به پیام صوتی از جایی است که متوقف شده است.این یعنی اگر در میان گوش دادن به یک پیام صوتی آن را متوقف کنید و از برنامه خارج شوید، هنگامی که به برنامه بازگردید این امکان وجود دارد که آن پیام صوتی را از درست از جایی که رها کرده بودید، گوش کنید.

image

ویژگی دیگر قابل ارائه، گوش دادن به پیام‌های فوروارد شده با سرعت‌های بالاتر است، قبلا فقط امکان گوش دادن به پیام‌های صوتی، با ۱٫۵ و ۲ برابر سرعت، تنها برای پیام‌هایی بود که به صورت عادی ارسال شده بودند، حال با ارائه این ویژگی، گوش دادن به پیام‌های فوروارد شده هم با این سرعت‌ها فراهم می‌شود.

در نهایت واتس اپ قرار است ویژگی را برای همگان عرضه کند که چند هفته‌ای است که در نسخه اندروید این اپلیکیشن ارائه شده و آن نشان دادن پیام‌های صوتی به همراه سیگنال‌های موجی شکل آن است، که کمک می‌کند ضبط آن پیام صوتی را دنبال کنید.

تمامی ویژگی‌های ذکر شده، طی هفته‌های آتی و به مرور به هر دو نسخه iOS و اندروید واتس اپ اضافه خواهند شد. شما در مورد اضافه شدن این موارد به واتس اپ چه فکر می‌کنید؟ آیا این سرویس می‌تواند خودش را به سطحی که دیگر پیام‌رسان‌ها در آن هستند برساند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)