خانهاخبار
احتمال عرضه آیپد پرو با چیپست M2 در پاییز امسال

احتمال عرضه آیپد پرو با چیپست M2 در پاییز امسال

Mark Gurman گفته که احتمال دارد اپل در پاییز امسال، آیپد پرو را با شارژ مگ سیف و تراشه M2 معرفی کند.
۱۴۰۱/۱/۷

بر اساس آخرین خبرنامه Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ، نسل بعدی آیپد پرو در پاییز امسال قرار است عرضه شود.

او در خبرنامه خود، Power On، برآورد کرده از آنجایی که اپل آیپد پروهای جدید را در این ماه در رویداد Peek Performance خود معرفی نکرده، منطقی است که اکنون انتظار داشته باشیم مدل‌های جدید بین سپتامبر و نوامبر سال جاری وارد بازار شوند. در گزارش قبلی Gurman گفته بود که امسال منحصر به فردترین سال در تاریخ اپل در پاییز از نظر تنوع معرفی محصولات جدید است، حال این تنوع شامل مدل‌های به روز شده آیپد پرو هم می‌شود.

image

روال گذشته عرضه مدل‌های جدید آیپد پرو، مارس ۲۰۱۶، ژوئن ۲۰۱۷، اکتبر ۲۰۱۸، مارس ۲۰۲۰، و آوریل ۲۰۲۱ بوده است، به این معنی که به نظر می‌رسد اپل بین ۱۳ تا ۱۶ ماه طول می‌کشد تا خط این دستگاه را به روز رسانی کند. ظاهرا انتظار Gurman بازه طولانی‌تری را برای آیپد پرو در سال جاری نشان می‌دهد و احتمال می‌دهد که عرضه آن می‌تواند تا ۱۹ ماه پس از عرضه مدل فعلی باشد. این همچنین به این معنی است که آیپد پروهای ۲۰۲۱ کنونی می‌تواند در میان همه مدل‌ها، از نظر زمان عرضه با دوام‌ترین آنها تا به امروز باشد.

در ماه‌های اخیر شایعات کمی در مورد آیپد پرو منتشر شده است، اما Gurman تایید کرده که انتظار دارد مدل‌های جدید آیپد پرو دارای شارژ مگ سیف و همچنین تراشه M2 باشد. انتظار می‌رود که تراشه M2 دارای همان پردازنده هشت هسته‌ای M1 باشد، اما به لطف فرآیند ۴ نانومتری شرکت TSMC از بهبود سرعت و کارایی بهره خواهد برد. همچنین شایعه شده است که این تراشه دارای تعداد هسته‌های گرافیکی بیشتر ۹ و ۱۰ عدد نسبت به تراشه M1 با ۷ و ۸ عدد باشد.

به نظر شما بازه زمانی مذکور برای عرضه آیپد پرو معقول به نظر می‌رسد یا باید اپل آن را کوتاه‌تر یا طولانی‌تر کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)