خانهاخبار
مک‌بوک ۱۵ اینچی اپل که شایعه شده در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود احتمالا از سری ایر نخواهد بود

مک‌بوک ۱۵ اینچی اپل که شایعه شده در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود احتمالا از سری ایر نخواهد بود

مینگ چی کو گفته که لپ‌تاپ ۱۵ اینچی اپل که قرار است در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود، احتمالا از سری مک‌بوک ایر نخواهد بود.
۱۴۰۱/۱/۵

طبق اطلاعاتی که امروز توسط مینگ چی کو تحلیلگر خوش سابقه اپل در توییتر به اشتراک گذاشته شده، نوت‌بوک ۱۵ اینچی اپل که در حال کار بر روی آن است، ممکن است مک بوک ایر نامیده نشود!

شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک نسخه بزرگتر از مک بوک ایر با اندازه صفحه نمایش حودودا ۱۵ اینچ است و قرار است در کنار مک بوک ایر ۱۳ اینچی به فروش برسد. انتظار می‌رود که این دستگاه به روز شده، در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اما کو گفته که در صورت عرضه ممکن است در خانواده مک بوک ایر قرار نگیرد.

image

 

او نامی از اسم احتمالی این لپ‌تاپ نبرده است، اما اپل این سابقه را دارد که در گذشته نام مک بوک را به صورت مستقل برای برخی از دستگاه‌های مک خود استفاده کند. آخرین این موارد، مک بوک ۱۲ اینچی بود که در سال ۲۰۱۹ تولید آن متوقف شد.

اگرچه اپل ممکن است نام دیگری را برای این مدل ۱۵ اینچی اتخاذ کند، اما کو می‌گوید با وجود صفحه نمایش بزرگتر، این شرکت همچنان قصد دارد از همان آداپتور برق ۳۰ واتی استفاده کند که مک بوک ایر به عنوان منبع تغذیه از آن استفاده می‌کند. او‌می‌گوید اگرچه نمایشگر بزرگتر معمولا انرژی بیشتری مصرف می‌کند، اما هدف طراحی استفاده از همان آداپتور برق ۳۰ واتی مک بوک ایر است.

شایعات دیروز از سوی تحلیلگر معروف صفحه نمایش، Ross Young، حاکی از آن بود که این دستگاه ۱۵ اینچی در سال ۲۰۲۳ وارد بازار خواهد شد. همچنین کو بازه زمانی دقیق‌تری را در مورد این محصول ارائه کرده و گفته که تولید انبوه آن در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ شروع خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)