خانهاخبار
احتمال عرضه مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی در سال ۲۰۲۳

احتمال عرضه مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی در سال ۲۰۲۳

تحلیلگر معتبر حوزه نمایشگرها خبر از احتمال عرضه مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی در سال ۲۰۲۳ داده است.
۱۴۰۱/۱/۴

طبق تحقیقاتی که امروز توسط یک مشاور زنجیره تامین در حوزه نمایشگرها در گزارش فصلی خود منتشر شده، اپل در حال توسعه مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی است که می‌تواند در سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود.

متن کامل این گزارش در اختیار کسانی است که در صنعت نمایشگر فعال هستند، اما تحلیلگر این حوزه Ross Young توضیحاتی در خصوص آنچه می‌توان انتظار داشت، داده است. اپل در حال کار روی مک‌بوک ایر با اندازه حدود ۱۵ اینچ است و این دستگاه قرار است در کنار مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی معرفی شود.

به گفته Young،‌ مک‌بوک ایر با نمایشگر ۱۵ اینچ قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اما تاریخ عرضه آن معلوم نیست. این اولین بار نیست که ما در مورد مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی می‌شنویم، زیرا Mark Gurman از بلومبرگ هم سال گذشته گفته بود که اپل در حال کار روی یک مک‌بوک ایر بزرگتر با اندازه صفحه نمایش ۱۵ اینچ است. در آن زمان Gurman گفته بود که اپل به فکر ساختن نسخه بزرگتری از مک‌بوک ایر افتاده است، اما تصمیم ندارد برای نسل بعدی که آن موقع قرار بوده معرفی شود، این تصمیم را عملی کند. او اشاره‌ای نکرده بود که آیا اپل کلا این ایده را رد کرده است یا در آن برهه زمانی قصد انجامش را ندارد، اما حالا ظاهرا مشخص شده که اپل همچنان این ایده را در سر می‌پروراند.

image

 

ایمیل‌های اپل که در جریان دادرسی پرونده آن با Epic Games منتشر شد هم نشان می‌دهد که اپل در اوایل سال ۲۰۰۸ یک مک‌بوک ایر بزرگتر ۱۵ اینچی را در نظر داشته است، اما در نهایت مدل ۱۳ اینچی را انتخاب کرده است.

انتظار می‌رود اپل امسال نسخه بازطراحی شده‌ای از مک‌بوک ایر را معرفی کند که تنوع رنگ بیشتر و طراحی غیر مخروطی دارد، اما بعید است که صفحه نمایش آن بزرگتر شده باشد. کمی عجیب به نظر می‌رسد که اپل در سال ۲۰۲۲ یک مک‌بوک ایر با طراحی کاملا متفاوت را عرضه کند، سپس در سال ۲۰۲۳ دوباره یک مک‌بوک ایر بزرگتر با طراحی متفاوت عرضه کند، اما در هر حال این یک گزینه محتمل است.

به نظر شما مک‌بوک ایر با صفحه نمایش بزرگتر ۱۵ اینچ به محبوبیت و فروش این دستگاه می‌افزاید یا به دلیل بزرگتر شدن و قابلیت حمل کمتر از محبوبیت آن کاسته می‌شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)