خانهاخبار
اینستاگرام فیدهای زمانی را به برنامه خود بازمی‌گرداند

اینستاگرام فیدهای زمانی را به برنامه خود بازمی‌گرداند

اینستاگرام اعلام کرده که فیدهای زمانی را دوباره به اپلیکیشن خود باز‌می‌گرداند، اما فعلا این ویژگی به صورت پیش‌فرض نمی‌تواند اعمال شود.
۱۴۰۱/۱/۴

برای کسانی که از فیدهای الگوریتمی در اینستاگرام خوششان نمی‌آید، امروز روز مهمی است زیرا اینستاگرام به تازگی اعلام کرده که فیدهای زمانی را به اپلیکیشن خود بازمی‌گرداند.

نسخه جدید این برنامه دارای دو نوع فید اختیاری است که می‌توانید با ضربه زدن بر روی لوگوی اینستاگرام در بالا به آنها دسترسی پیدا کنید. اولین مورد Following نام دارد و این فید زمانی پست‌های هرکدام از اکانت‌هایی است که شما دنبال می‌کنید؛ دومی هم Favorites نام دارد که در آن شما می‌توانید تعیین کنید که پست‌های چه اشخاص یا اکانت‌هایی را در اولویت مشاهده کنید.

image

شما این اختیار را خواهید داشت که تا ۵۰ عدد حساب کاربری را به عنوان موارد دلخواه خود به لیست اضافه کنید و هنگام انتخاب این فید، فقط پست‌های آنها را مشاهده خواهید کرد که البته به ترتیب زمانی مرتب شده‌اند. علاوه بر این، پست‌های موجود در موارد دلخواه شما در فید اصلی بالاتر نشان داده می‌شوند. همچنین شما قادر خواهید بود در هر زمانی که خواستید در فهرست Favorites تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید. شایان ذکر است که هر زمان تغییراتی را در این لیست اعمال کنید و آنها را حذف و اضافه کنید، این تغییرات به آن حساب‌های کاربری اطلاع داده نمی‌شود.

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که هیچ‌یک از این فیدهای جدید حداقل در حال حاضر نمی‌توانند به عنوان پیش فرض تنظیم شوند. بنابراین هر بار که وارد اینستاگرام می‌شوید، همچنان فید مبتنی بر الگوریتم پیش فرض را مشاهده خواهید کرد و اگر فید Following یا Favorites را می‌خواهید، باید آن را به صورت دستی انتخاب کنید. گرچه اینستاگرام هنوز اعلام نکرده که قصد تغییر این حالت را دارد یا خیر، اما بعید به نظر می‌رسد که در آینده این موضوع را اصلاح نکند، اما در هر صورت این اقدام اینستاگرام گامی مهم برای کنترل بیشتر کاربران بر استفاده از حساب کاربری خود است.

شما چقدر از این ویژگی ‌استقبال می‌کنید؟ آیا به نظر شما ویژگی جدید ارائه شده در اینستاگرام تغییری اساسی در شیوه استفاده شما از این برنامه محبوب ایجاد می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)