خانهاخبار
هواوی میت X3 در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

هواوی میت X3 در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

با ظاهر شدن در گواهی چین TENAA، به نظر می‌رسد زمان معرفی و رونمایی نسل جدید گوشی تاشو هواوی نزدیک باشد.
۱۴۰۱/۱/۴

اوایل ماه جاری میلادی بود که گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه هواوی در حال کار و توسعه نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به هواوی میت X3 است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی هوشمند با شناسه مدل PAL-AL00 در لیست گواهی چینی TENAA دیده شده است و به نظر می‌رسد زمان معرفی و عرضه آن نزدیک باشد.

 شایان ذکر است که اخیرا نیز یک دستگاه با شناسه مدل مشابه در لیست CMIIT قرار گرفت که حالا مشخص شد همان هواوی میت X3 بوده است. البته باید اشاره کرد که متأسفانه مشخصات فنی هواوی میت X3 در لیست TENAA قرار نگرفته است و قرارگیری این گوشی هوشمند در گواهی چینی تنها می‌توان نشاندهنده رونمایی قریب‌الوقوع آن باشد.

image

میت X2

به علاوه، افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station نیز بخشی از مشخصات فنی هواوی میت X3 را در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی Webio به اشتراک گذاشت که بار دیگر خبر از پشتیبانی از شبکه 4G می‌دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده از طرف افشاگر چینی، هواوی میت X3 به مانند نسل‌های قبلی خود از نمایشگر داخلی تاشو بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی بالایی برخوردار خواهد بود. این افشاگر همچنین ادعا کرده است که این گوشی تاشو به تراشه کایرین  9000 با پشتیبانی از شبکه 4G مجهز خواهد شد که از باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی تغذیه خواهد کرد. در بخش نرم‌افزار نیز به احتمال زیاد هواوی میت X3 از اخرین نسخه HarmonyOS بهره خواهد برد. متأسفانه Digital Chat Station جزئیات مربوط به زمان و نحوه عرضه هواوی میت X3 را اعلام نکرده است.

image

میت X2

در نهایت باید اشاره کرد که سال گذشته هواوی گوشی تاشو خود یعنی هواوی میت X2 را در ماه ژوئن معرفی کرد و فروش آن نیز از ماه ژوئیه آغاز شد. در نتیجه، به نظر می‌رسد امسال نیز نسل جدید این گوشی هوشمند در بازه زمانی مشابه معرفی و روانه بازار شود. همچنین از مشخصات فنی هواوی میت X2 می‌توان به نمایشگر خارجی 6.45 اینچی 90 هرتزی اولد و نمایشگر داخلی 8 اینچی 90 هرتزی اولد اشاره کرد. قلب تپنده هواوی میت X2 نیز تراشه کایرین 9000 با پشتیبانی از شبکه 4G است که توسط باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ سریع 55 واتی تغذیه می‌شود. در بخش دوربین، گوشی تاشو هواوی از دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)