خانهاخبار
اپل به شکایات مربوط به تخلیه باتری بعد از آپدیت iOS 15.4 پاسخ داد

اپل به شکایات مربوط به تخلیه باتری بعد از آپدیت iOS 15.4 پاسخ داد

اپل بعد از دریافت شکایاتی در خصوص تخلیه غیرعادی باتری بعد از آخرین آپدیت iOS، به این مسئله واکنش نشان داده است.
۱۴۰۱/۱/۳

تیم ‌پشتیبانی اپل به شکایات مبنی بر اینکه آخرین به روزرسانی iOS 15 باعث می‌شود باتری‌های آیفون سریع‌تر خالی شود، پاسخ داده و پیشنهادی داده است.

بسیار معمول است که به روزرسانی iOS باعث تخلیه سریع‌تر از معمول باتری آیفون شود، به عنوان مثال بعد از iOS 14.6 همین موضوع دیده شد و کاربران پس از عرضه آیفون‌های سری ۱۲ از همین مشکل شکایت کردند. حال با توجه به اینکه این مشکل بر تعداد ناشناخته‌ای از کاربران iOS 15.4 تاثیر گذاشته است، اپل توضیح و پیشنهادی ارائه کرده است.

image

 

اپل در عین اینکه تاکید کرده که هیچ مشکل تخلیه باتری را تایید نمی‌کند، پیشنهاد کرده که این مورد ممکن است بعد از هر به روز رسانی پیش بیاید، اما کابران باید اندکی صبر کنند و ببینند که آیا این مشکل خود به خود حل می‌شود یا خیر. اما بی شک در صورت ادمه یافتن این مشکل اپل مثل همیشه با به روزرسانی نرم‌افزاری سریع و به موقع، مشکل را برطرف خواهد کرد. حال باید دید آیا این مورد ادامه‌دار خواهد بود و کاربران همچنان از تخلیه غیرعادی باتری خود شکایت می‌کنند یا بعد از گذشت مدت زمانی، برطرف می‌شود.

در صورتی که شما هم بعد از آپدیت iOS 15.4 متوجه این مورد شده‌اید، لطفا آن را در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mohsen.k

۱۴۰۱/۱/۷
بله دقیقا برای منم در ۱۳پرو مکس این اتفاق افتاده و باتری زودتر خالی میشه و حتی در قسمت باتری با اخطار مصرف بیش از حد معمول مواجه شدم

Omid

۱۴۰۱/۱/۴
من هم بعد از بروزرسانی همین مشکل رو دارم.در حالی که گوشیم ۱۲۰هرتز هم نیست

هومن

۱۴۰۱/۱/۴
سلام منم به این مشگل برخوردم خیلی زود باتری رو خالی میکنه