خانهاخبار
گلکسی A52s بعد از بروزرسانی به اندروید 12 دچار مشکلاتی در عملکرد و باتری شده است!

گلکسی A52s بعد از بروزرسانی به اندروید 12 دچار مشکلاتی در عملکرد و باتری شده است!

کاربران گزارش داد‌ه‌اند که بروزرسانی اندروید 12 باعث کندی و افزایش مصرف باتری گلکسی A52s شده است.
۱۴۰۱/۱/۳

سال گذشته، سامسونگ از سه مدل گلکسی A52 شامل گلکسی A52، گلکسی A52 5G و گلکسی A52s 5G رونمایی کرد که دو نسخه اول در ماه مارس میلادی (اسفند فروردین 1399) و اخرین مدل نیز در ماه اوت (مرداد شهریور 1400) عرضه شد. در این راستا، گلکسی A52s موفق شد تا به یکی از بهترین میان‌رده‌های سال 2021 بدل شود و فروش بسیار موفقی را تجربه کند. حالا اما به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند عملکرد عالی خود را از دست داده است چرا که جدیدترین بروزرسانی نرم‌افزاری عرضه شده برای گلکسی A52s یعنی اندروید 12 موجب مشکلات مختلفی در این گوشی هوشمند شده است.

image

 

عرضه بروزرسانی اندروید 12 بر پایه رابط کاربری One UI 4.0 از ژانویه سال میلادی جاری آغاز شد و دو ماه بعد این بروزرسانی نرم‌افزاری برای تمام مناطق و کاربران در دسترس قرار گرفت. حالا براساس گزارشی از Sammobile، کاربران خبر داده‌اند که پس از بروزرسانی گلکسی A52s به اخرین نسخه سیستم عامل اندروید مشکلاتی در دستگاه ظاهر می‌شود که تا قبل از بروزرسانی دیده نشده بود. شایان ذکر است که کاربران با به اشتراک گذاشتن تجریبات خود در شبکه‌های اجتماعی این مشکلات را گزارش کرده‌اند.

اکثریت کاربران ادعا کرده‌اند که گوشی آن‌ها پس از بروزرسانی به اندروید 12 کند شده است و عملکرد سریع خود را از دست داده است. به علاوه، کاربران اذعان داشته‌اند انیمیشن‌ها نیز کندتر شده است و اسکرول کردن نیز با لگ انجام می‌شود. به نظر می‌رسد مشکل عملکرد بین اکثر کاربران مشترک است. همچنین، گروه دیگری از کاربران اعلام کرده‌اند که باتری گلکسی A52s نیز دچار اختلال شده است و بسیار سریع تحلیل می‌رود. کاربران حتی گفته‌اند این مشکل با غیرفعال کردن قابلیت نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز رفع نمی‌شود.

image

 

در نهایت، از دیگر مشکلاتی که کاربران گزارش داده‌اند می‌توان به مشکل سنسور مجاورت در حین تماس‌های صوتی و کم شدن حجم صدای اسپیکر اشاره کرد. شایان ذکر است که هنوز سامسونگ به طور رسمی به این مشکلات واکنش نشان نداده است ولی انتظار می‌رود این مشکلات با عرضه بروزرسانی رابط کاربری One UI 4.1 رفع شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

hrbp.0217@gmail.com

۱۴۰۲/۱۱/۲۱
من بعد اپدیت هر چند وقت که زنگ میخوره صفحه سفیده یا فقط دکمه سبز و قرمز نشون داده میشه بدون اسم یا شماره.... خیلی ستمه امیدوارم زودتر این مشکلات رو حل کنن

نبی اله

۱۴۰۱/۱/۱۱
بعداز بروزسانی گوشی من درصد شارژ شدن باطری من بالای ۸۵%دیگه شارژ خواستم بدون کی این مشکل رفع میشه اگه راه هست کمکم کنید لطفا