خانهاخبار
اینستاگرام قصد دارد ویژگی تگ کردن محصول را برای کاربران بیشتری عرضه می‌کند

اینستاگرام قصد دارد ویژگی تگ کردن محصول را برای کاربران بیشتری عرضه می‌کند

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده که ویژگی تک کردن محصول را قرار است برای همه کاربران ایالات متحده عرضه کند، در حالی که قبلا فقط در اختیار حساب‌های تجاری بود.
۱۴۰۱/۱/۳

از روز سه‌شنبه همه کاربران اینستاگرام در ایالات متحده، می‌توانند شروع به برچسب گذاری محصولات برندها در پست‌های خود کنند. این ویژگی قبلا فقط مختص حساب‌های تجاری بود، اما طی هفته‌های آینده قرار است برای همه حساب‌ها عرضه شود.

در چند سال گذشته اینستاگرام به تدریج به سمت فروش محصولات مستقیما از داخل اپلیکیشن حرکت کرده است، حال آخرین به روز رسانی امکانات بیشتری را در این جهت در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آنها بتوانند راحت‌تر محصولاتی را که در عکس‌ها و پست‌های ویدئویی و همچنین استوری‌ها نشان داده می‌شوند، شناسایی کنند.

image

 

برای برچسب گذاری یک محصول ابتدا باید برند کالا را تگ کنید، پس از ایجاد پست و انجام تنظیمات لازم، یک برند را با استفاده از گزینه «تگ افراد»، تگ کنید؛ بعد از این مرحله قاعدتا گزینه تگ محصول را خواهید دید. در این مرحله روی یک محصول در پست خود ضربه می‌زنید و محصول دلخواه را از لیست اقلام برند انتخاب می‌کنید. حال دیگران می‌توانند روی یک محصول ضربه زده و آن را از طریق یک لینک قابل ردیابی یا مستقیما از داخل برنامه خریداری کنند. اینستاگرام در حال آزمایش یک برنامه وابسته با سازندگان منتخب برای کسب درآمد بالقوه از این فروش‌ها است.

لازم به ذکر است که‌ کسب و کارها قادر خواهند بود که محصولاتشان را ببینند و می‌توانند انتخاب کنند که آیا آن تگ‌ها در برگه تگ‌ها ظاهر شوند یا خیر. همچنین یک حساب می‌تواند تگ‌ها را غیرفعال کند.

گرچه که اینستاگرام اعلام کرده که این ویژگی فعلا برای کاربران ایالات متحده عرضه می‌شود، اما با توجه به روال چند سال اخیر این اپلیکیشن، کاملا قابل پیش‌بینی است که به تدریج همه کاربران سراسر دنیا به آن دسترسی پیدا کنند.

آیا شما از افرادی هستید که در اینستاگرام دارای کسب و کار هستند؟ این ویژگی در صورت ارائه شدن چقدر برای شما کاربردی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)