خانهاخبار
شیائومی 12 الترا احتمالا در بازه زمانی اردیبهشت خرداد رونمایی خواهد شد

شیائومی 12 الترا احتمالا در بازه زمانی اردیبهشت خرداد رونمایی خواهد شد

پرچمدار پرمیوم موردانتظار شیائومی احتمالا تا سه ماه دیگر در چین رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱/۳

سری پرچمدار حال حاضر شیائومی یعنی سری شیائومی 12 شامل سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X به تازگی برای بازارهای جهانی عرضه شده‌اند و البته چند ماه پیش هم به صورت رسمی در چین رونمایی شدند. از بین این سه مدل، شیائومی 12 پرو نقش پرچمدار پرمیوم فعلی شیائومی را ایفا می‌کند ولی به نظر می‌رسد باید منتظر نسخه الترا سری شیائومی 12 باشیم که به مانند شیائومی می 11 الترا وظیفه یک پرچمدار پرمیوم واقعی را بر عهده بگیرد. در همین راستا، گزارشی از طرف یکی از افشاگران برجسته و باسابقه دنیای فناوری منتشر شده است که زمان عرضه احتمالی شیائومی 12 الترا را اعلام می‌کند.

image

 

براساس این گزارش، شیائومی 12 الترا در ماه مه سال میلادی جاری یعنی بازه زمانی اردیبهشت تا تیر به صورت رسمی برای بازار چین معرفی خواهد شد و سپس اندکی پس از آن روانه بازارهای جهانی خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد وقفه طولانی زمانی بین عرضه بازار چین و بازارهای جهانی سری شیائومی 12 را تکرار نکند و شیائومی 12 الترا را بدون وقفه زمانی زیادی روانه هر دو بازار کند.

image

 

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی شیائومی 12 الترا می‌توان به تراشه معرفی‌نشده اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس اشاره کرد که به احتمال زیاد نیمه دوم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. در پنل جلویی این پرچمدار پرمیوم، احتمالا نمایشگر اولد 2K با نرخ نوسازی 120 هرتزی قرار خواهد داشت. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4900 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی است. همچنین به احتمال زیاد دوربین‌های شیائومی 12 الترا با همکاری لایکا توسعه داده خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)