خانهاخبار
iOS 15.4 یک میان‌بر کاربردی را به اپلیکیشن Notes اضافه کرده است

iOS 15.4 یک میان‌بر کاربردی را به اپلیکیشن Notes اضافه کرده است

آپدیت 15.4 برای iOS و iPadOS یک میا‌ن‌بر جدید را در اپلیکیشن Notes اضافه کرده است که به کاربران اجازه اسکن متن را مستقیما از آنجا می‌دهد.
۱۴۰۱/۱/۳

بروزرسانی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 هفته گذشته برای عموم عرضه شدند و یکی از تغییرات جدید اضافه شدن میان‌بر «Scan Text» برای اسکن سریع یک متن چاپ شده یا دست نویس در برنامه Notes در آیفون و آیپد است.

اپل اخیرا ویدئویی را با دستورالعمل‌های گام به گام در مورد نحوه استفاده از ویژگی Scan Text به اشتراک گذاشته است. در دستگاهی که iOS 15.4 یا iPadOS 15.4 دارد، به سادگی برنامه Notes را باز کنید، روی نماد دوربین ضربه بزنید، سپس روی Scan Text ضربه بزنید، و پس از اضافه شدن متن به یادداشت، روی دکمه Insert ضربه بزنید. لازم به ذکر است که میان‌بر جدید Scan Text به اپلیکیشن Reminders هم اضافه شده است، که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

image

 

در نسخه‌های قبلی iOS 15 و iPadOS 15، برای اسکن کردن متن در برنامه Notes باید روی قسمت متن یادداشت و سپس روی نماد Live Text ضربه می‌زدید.

iOS 15.4 و iPadOS 15.4‌ چندین ویژگی جدید دیگر را نیز معرفی کردند، از جمله توانایی باز کردن قفل آیفون ۱۲ و جدیدتر با استفاده از ماسک توسط FaceID، ویژگی Universal Control در آیپدهای سازگار، چندین ایموجی جدید، یک صدای جدید برای سیری، امکان شروع جلسات Share Play مستقیما توسط برنامه‌های پشتیبانی شده و موارد دیگر.

میا‌بر جدید ایجاد شده در برنامه Notes چقدر برای شما کابردی است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)