خانهاخبار
کالبدشکافی اولیه آیفون SE 2022 نتایج جالبی را نشان می‌دهد

کالبدشکافی اولیه آیفون SE 2022 نتایج جالبی را نشان می‌دهد

کالبدشکافی اولیه‌ای که روی آیفون SE جدید انجام شده، در کمال تعجب نشان می‌دهد که باتری این گوشی از مدل‌های قبلی خود بزرگتر است، همچنین به چند سوال مهم و اساسی در مورد این گوشی پاسخ می‌دهد.
۱۴۰۱/۱/۲

اولین کالبد شکافی آیفون SE 2022 که در یوتیوب منتشر شده، جزئیات جالبی را از این آیفون مقرون به صرفه نشان می‌دهد که اپل صحبتی از آنها نکرده است.

خبر مهم این کالبد شکافی این است که ظرفیت باتری آیفون SE جدید در آن مشخص شده و باتری این گوشی از مدل‌های قبلی آن به اندازه موثری بزرگتر است. برای مقایسه لیست ظرفیت آیفون‌های SE تولید شده تا به حال را در زیر می‌بینیم:

*** آیفون SE سال ۲۰۲۲: ظرفیت ۲۰۱۸ میلی آمپر

** آیفون SE سال ۲۰۲۰: ظرفیت ۱۸۲۱ میلی آمپر

* آیفون SE سال ۲۰۱۶: ظرفیت ۱۶۲۴ میلی آمپر

image


این به معنی بزرگتر شدن ۱۰ درصدی باتری آیفون SE جدید است، که پیشرفت خوبی محسوب می‌شود و به همین دلیل بود که اپل در هنگام معرفی این گوشی. اعلام کرد که ۲ ساعت پخش ویدئو بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

کالبد شکافی جدید همچنین به یک سوال بزرگ پاسخ می‌دهد: آیا باتری آیفون SE 2020 روی مدل جدید کار می‌کند؟ جواب به طور واضح خیر است، زیرا اپل متصل کننده باتری را کمی تغییر داده است و حتی اگر از نظر فیزیکی باتری در همان نقطه قرار گیرد، اتصال دهنده جدید اجازه استفاده از آن را نمی‌دهد.

سوال دیگری که ممکن است به ذهنمان بیاید این است که آیا مونتاژ صفحه نمایش مدل قدیمی روی نمونه جدیدتر کار می‌کند؟ پاسخ باز هم خیر است، در این مورد اتصال دهنده‌ها یکسان هستند اما به نظر می‌رسد که اپل زمانی که سعی کنید از صفحه نمایش قبلی استفاده کنید تشخیص می‌دهد و نرم‌افزار ورودی لمسی را غیرفعال می‌کند، بنابراین نمایشگر بلا استفاده می‌شود.

یکی دیگر از جزئیات جالب نمایان شده در این کالبد شکافی استفاده آیفون SE جدید از مودم Qualcomm Snapdragon X57 است. اگر نگاهی به وب سایت رسمی کوالکام بیاندازید متوجه می‌شوید که مودمی به این اسم در لیست وب‌ سایت این شرکت وجود ندارد، پس می‌توان گفت که این مودم، یک مدل سفارشی طراحی شده برای اپل است که اتصال 5G را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

با توجه به جزئیات جدید مشخص شده در مورد آیفون SE 2022، به نظر شما آیا موارد ذکر شده باعث تشویق بیشتر کاربران به تعویض گوشی قدیمی خود با این آیفون مقرون به صرفه می‌شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)