خانهاخبار
پیش‌بینی‌های جدید Mark Gurman خبرهای خوبی برای طرفداران مک بوک ندارد

پیش‌بینی‌های جدید Mark Gurman خبرهای خوبی برای طرفداران مک بوک ندارد

Mark Gurman در خبرنامه اخیر خود به نام Power On خبرهای جدیدی از مک بوک ایر جدید و مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی داده است.
۱۴۰۱/۱/۱

به گفته Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ، ظاهرا اپل عرضه مک بوک ایر بازطراحی شده جدید را تا اواخر سال جاری به تعویق انداخته است. همچنین به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۳ مدل‌های جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی هم عرضه نخواهد شد.

او در آخرین خبرنامه خود به نام Power On گفته که اپل قصد داشته مک بوک ایر جدید خود را با طراحی کاملا جدید، شارژ Mag Safe، تراشه M2 و موارد دیگر، در پایان سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه کند؛ اما به نظر می‌رسد که این تاریخ به نیمه دوم سال ۲۰۲۲ تغییر کرده است.

image

 

مینگ چی کو تحلیلگر اپل، انتظار دارد تولید انبوه مک بوک ایر جدید در اواخر سه ماهه دوم یا اوایل سه ماهه سوم آغاز شود، که این تقریبا می‌تواند به معنی ماه سپتامبر باشد.

Gurman همچنین گفته که به روز رسانی مدل‌های رده بالای مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی می‌تواند با معرفی تراشه‌های M2 Pro و M2 Max همراه باشد، اما انتظار ندارد که این به روز رسانی در سال جاری رخ دهد. او اعتقاد دارد که امسال تنها شاهد به روزرسانی مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تراشه M2 باشیم.

عرضه تعدادی از مک بوک‌های جدید با تراشه M2 در اواخر سال ۲۰۲۲، می‌تواند یادآور معرفی مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مدل پایه مک مینی با تراشه M1 در نوامبر ۲۰۲۰ باشد و بتوان این نتیجه را گرفت که احتمالا تراشه‌های سری M اپل در دوره‌های دو ساله به روزرسانی می‌شوند. به غیر از مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مدل پایه مک مینی، آیمک ۲۴ اینچی و آیپد پرو نیز نامزدهای محتمل استفاده از تراشه M2 هستند، اما چارچوب زمانی مشخصی برای به روزرسانی این محصولات وجود ندارد.

به نظر شما به روز رسانی ۲ سال یک‌بار تراشه‌های سری M اپل با توجه به قدرت بالایی که نسبت به رقبا دارند منطقی به نظر می‌رسد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)