خانهاخبار
رندرهای CAD آیفون 14 معمولی نشان می‌دهند که تقریبا طراحی این گوشی با آیفون 13 یکی است!

رندرهای CAD آیفون 14 معمولی نشان می‌دهند که تقریبا طراحی این گوشی با آیفون 13 یکی است!

تصاویر رندر آیفون 14 که امروز افشا شده‌اند نشان می‌دهند که تقریبا هیچ تغییری در طراحی وجود ندارد.
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

به دنبال رندرهای آیفون 14 پرو که پیش‌تر بصورت آنلاین افشا شدند، حالا تصاویر جدیدی که ادعا می‌شود مدل‌های غیر Pro از آیفون 14 هستند، فاش شده است که همان ناچ آیفون 13 و طراحی قبلی دوربین پشت را نشان می‌دهند.

رندرهایی که توسط MySmartPrice منتشر شده، از طریق یک کارمند داخلی در زنجیره تامین اپل بدست آمده که طراحی بسیار مشابهی را برای مدل‌های پایه آیفون 14 نسبت به آیفون 13 نشان می‌دهد.

همانطور که می‌دانید اپل تغییر بسیار کمی را در طراحی آیفون 13 نسبت آیفون 12 ایجاد کرد که تنها تغییر اصلی در این گوشی تغییر چیدمان لنز‌های دوربین پشت بود. طبق فایل‌های رندر شده امروز، این چیدمان دوربین در آیفون 14 مانند آیفون 13 است و تغییری در آن مشاهده نمی‌شود. با این حال MySmartPrice خاطر نشان می‌کند  که به نظر می‌رسد که دوربین پشتی یک تغییر کوچک را تجربه کرده است و فریم شیشه‌ای دور لنزها ضخیم‌تر شده است.

در قسمت جلو گوشی هم ناچ کوچک شده آیفون 13 را در آیفون 14 هم می‌بینیم و تغییری در این ناچ وجود ندارد. این موضوع با گزارشی که پیش‌تر داده بودیم در مورد استفاده اپل از ناچ قبلی در آیفون‌های ارزان قیمت سری ۱۴، هم‌خوانی دارد و می‌بینیم که اپل ظاهرا طراحی جلو آیفون 14 را دست نخورده باقی گذاشته است.

طبق گزارش‌ها اپل در حال برنامه ریزی برای چهار مدل آیفون جدید است، که در پاییز امسال عرضه می‌شوند. دو مدل ۶٫۱ اینچی و دو مدل ۶٫۷ اینچی و دیگر از مدل مینی خبری نخواهد بود. همانطور که از رندرها هم مشخص است، تغییر محسوسی در طراحی مدل‌های پایه دیده نمی‌شود، اما با توجه به اطلاعاتی که توسط افشاگران به بیرون درز کرده، مدل‌های پرو دیگر ناچ چند ساله اپل را نخواهند داشت و به نظر می‌رسد که تغییر محسوسی در طراحی، مخصوصا در قسمت جلو این گوشی‌ها را تجربه کنند.

شایعات حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد امسال مدل‌های پرو را بیشتر از قبل نسبت به مدل‌های ارزان متمایز کند. رندرهای امروز تغییرات بسیار کمی را در آیفون 14 نسبت به آیفون 13 نشان می‌دهند. علاوه بر این ممکن است آیفون 14 حتی همان تراشه A15 Bionic موجود در آیفون 13 را استفاده کند. مانند هر سال، انتظار می‌رود اپل دوربین آیفون‌های جدید را بهبود بخشد، بنابراین باید دید که اپل قصد دارد دقیقا چه چیزی را در دوربین آیفون‌های پایه سری ۱۴ تغییر دهد.

صرف‌نظر از اجزای داخلی، به نظر شما طراحی ظاهری آیفون 14 اگر بدون تغییر باقی بماند، برای خرید متقاعد کننده خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۴۰۰/۱۲/۲۶
انتظار چی رو دارید ؟
هر سال اپل بنشیند و برای شما محصول طراحی کنند ؟
مگر چقدر پول می دهید ؟
نمی فهمید یا نمی دونید که اپل به ازای هر محصول داره 10 هزار دلار ضرر می دهد و فقط برای رضایت مشتری کار می کند ؟
...