خانهاخبار
اسپاتیفای اسپانسر اصلی بارسلونا می‌شود

اسپاتیفای اسپانسر اصلی بارسلونا می‌شود

اسپاتیفای محبو‌ب‌ترین اپلیکیشن موسیقی دنیا قراردی ۴ ساله را برای اسپانسر شدن تیم بارسونا بسته است.
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

 اسپاتیفای، غول دنیای موسیقی و اپلیکیشن شماره یک موسیقی و پادکست در دنیا، اعلام کرده که با باشگاه بارسلونای اسپانیا قراردادی ۴ ساله برای اسپانسر شدن این باشگاه بسته که از جولای ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. این پلتفرم موسیقی لوگوی خود را روی پیراهن‌های بازی و تمرینی تیم‌های زنان و مردان این تیم قرار خواهد داد و به عنوان بخشی از این قرارداد، تیم منطقه کاتالان نیز نام ورزشگاه خود را به «Spotify Camp Nou» تغییر می‌دهد.

image

به گفته Alex Norstrom مدیر ارشد تجاری شرکت سوئدی اسپاتیفای،‌ دلیل این همکاری بسیار ساده است، این در واقع ارتباط بین هواداران و هنرمندان از هر قشری است. او افزوده که هواداران بارسلونا و دوست‌داران صدا در اسپاتیفای گرد هم می‌آیند، تا یک‌ جامعه عظیم و مرتبط جهانی را تشکیل دهند و دنیای موسیقی و فوتبال را به هم پیوند دهند. اسپاتیفای همچنین قول یک پلتفرم جدید را برای هنرمندان به منظور تعامل با جامعه جهانی هواداران بارسلونا داده است.

اسپاتیفای با این کار حرکت هوشمندانه‌ای کرده است، زیرا به خوبی می‌داند که بارسلونا در سرتاسر جهان میلیون‌ها طرف‌دار دارد که دائم بازی‌های این تیم را مشاهده میکنند و با دیدن اسم، لوگو و اطلاعات این شرکت، آگاهی خوبی از این اپلیکیشن محبوب موسیقی پیدا می‌کنند. نکته جالب این است که آگهی‌های دیجیتالی کنار زمین برای هر منطقه در دنیا متفاوت خواهد بود؛ برای مثال بینندگان اروپایی بازی ممکن است یک سری آگهی در مورد هنرمندان این منطقه ببینند، در حالی که بینندگان حاضر در هند یک سری آگهی‌های دیگر مرتبط با کشور خودشان و هنرمندان خودشان ببینند که این بسیار موثر و ثمربخش خواهد بود.

 هیچ‌گونه جزئیات مالی از این قرارداد ذکر نشده است، اما چون که بارسلونا یک شرکت سهامی عام است، بنابراین اعداد و ارقام ذکر شده در این قرارداد در زمانی که این تیم نتایج مالی خود را منتشر کند، فاش خواهد شد.

به نظر شما این اقدام اسپاتیفای تاثیر بزرگی در افزایش کاربرانش خواهد داشت؟ آیا با این قرارداد اسپاتیفای تضمینی برای ماندن در رتبه یک اپلیکیشن‌های موسیقی در دنیا تا مدت‌ها دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)